۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۱
کد خبر: ۶۷۱۴۵۴
معاون بسیج اساتید، طلاب و روحانیون:

حضور حماسی مردم در ۹ دی سطح مقبولیت ایران را در جهان افزایش داد

حضور حماسی مردم در ۹ دی سطح مقبولیت ایران را در جهان افزایش داد
حجت الاسلام علیزاده حضور مردم در ۹ دی را سبب افزایش سطح مقبولیت ایران در جهان دانست و گفت: حماسه‌های بزرگی بعد از انقلاب براساس پیوند عمیق میان امام و امت شکل گرفته است.

حجت الاسلام عبدالرحیم علیزاده، معاون راهبردی و سیاسی بسیج اساتید، طلاب و روحانیون سراسر کشور، در گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، به شرح عبرت ها و درس هایی از یوم الله 9 دی سال 88 پرداخت و گفت: متأسفانه افرادی که باید از روز 9 دی عبرت بگیرند، نه تنها عبرت نگرفته بلکه فتنه های دیگری به وجود آوردند.

معاون راهبردی و سیاسی بسیج طلاب و روحانیون ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب با تدبیر و رهبری امام گونه خود و همچنین حضور میلیونی مردم سلحشور، انقلابی و مذهبی در استان های مختلف کشور در روز 9 دی سال 88 سبب خنثی سازی و مهار فتنه جریان های سکولار شدند و مردم فتنه گران را به زباله دان تاریخ انداختند.

حجت الاسلام عیلزاده ابراز کرد: برخی هشت ماه در وضعیت و شک و تردید به سر می بردند و  تحلیل درستی از فتنه های 88 نداشتند و از ساکتین فتنه بودند.

معاون راهبردی و سیاسی بسیج طلاب و روحانیون ابراز کرد: سران فتنه و برخی این گونه بیان می کنند که در سال 88  مردم معترض به نظام بودند؛ اما جریان نفوذی و فتنه گر پشت صحنه اتفاقات سال 88 بود که مردم به اهداف شوم آنها آگاهی یافتند و باید این جریان ها آرام آرام از صحنه های اجتماعی حذف شوند.

وی با بیان اینکه آستانه تحمل نظام اسلامی ایران و مردم بسیار بالا است، گفت: حکومت ایران هشت ماه جریان فتنه را تحمل کرد تا اینکه از عملکرد خود پشیمان شوند اما آنها در صدد تخریب نظام اسلامی و فتنه های دیگر برآمدند.

حجت الاسلام عیلزاده بیان کرد: فتنه 88 سبب شد که درجه مقبولیت جمهوری اسلامی ایران به شدت کاهش یابد و مردم با حضور حماسی خود در یوم الله 9 دی توانستند سطح مقبولیت ایران را در جهان افزایش دهند.

وی با بیان اینکه حماسه های بزرگی بعد از انقلاب براساس پیوند عمیق میان امام و امت شکل گرفته است، گفت: متأسفانه شدیدترین تحریم ها و قطعنامه ها علیه ایران بعد از سال 88 اتفاق افتاد؛ از این رو برهم خوردن امنیت داخلی کشور سبب جری شدن دشمنان و استکبار جهانی خواهد شد./998/ت302/ب1

ارسال نظرات