۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۶۷۱۵۸۶
بهادری جهرمی مطرح کرد؛

اعلام آمادگی جامعه حقوقی برای پیگیری ترور شهید سلیمانی

اعلام آمادگی جامعه حقوقی برای پیگیری ترور شهید سلیمانی
رییس مرکز وکلا و مشاوران قوه قضاییه گفت: امروز جامعه حقوقی اعلام آمادگی می کند تا از لحاظ حقوقی پیگیر این ترور ناجوانمردانه باشد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، علی بهادری جهرمی رییس مرکز وکلا و مشاوران قوه قضاییه در نخستین نشست رسانه‌ای دبیرخانه بین‌المللی صلح و مقاومت با محوریت مطالبه‌گری حقوقی ترور شهید حاج قاسم سلیمانی که در مرکز وکلا و مشاوران قوه قضاییه برگزار شد، ضمن تسلیت ایام فاطمیه و نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، گفت: حادثه ترور اسوه مقاومت پشت ملت ایران را لرزاند و این موضوع می طلبد اقشار و آحاد مختلف نسبت به این حادثه واکنش نشان داده و به سهم خود آمران و عاملان را محکوم کند.

وی ادامه داد: خودم موقع نماز صبح که خبر ترور شهید سلیمانی را شنیدم احساس غریبی داشتم و ترس بر من غلبه کرده بود؛ همه ملت ایران با این ضایعه بزرگ داغدار شدند.

بهادری جهرمی خاطرنشان کرد: امروز جامعه حقوقی اعلام آمادگی می کند تا از لحاظ حقوقی پیگیر این ترور ناجوانمردانه باشد و قرار است برخی از فعالیت های حقوق بشری را نیز به صورت مردمی و خودجوش پیگیری کنیم.

رییس مرکز وکلا و مشاوران قوه قضاییه تأکید کرد: امروز همگان باید به سهم خود در راستای محکومیت ترور ناجوانمردانه شهید سلیمانی به عنوان اسوه مقاومت مطالبه گری داشته باشند و حق این شهیدان بزرگوار را ادا کنند.

وی در پایان عنوان کرد: باید دانست که اگر واکنش های لازم در رابطه با ترور شهید سلیمانی و همرزمانش صورت نگیرد و این کار با محکومیت و جزا مواجه نشود، اینگونه اقدامات بیشتر خواهد شد؛ به بیان دیگر کارهای بازدارنده حقوقی در مقابل جنایت هایی همچون ترور شهید سلیمانی جلوی اقدامات تروریستی دیگر را می گیرد./841/پ202/ب1

ارسال نظرات