۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۶۷۱۶۶۸
با حضور مردم ولایتمدار کرمانشاه؛

اجتماع بزرگ «سلیمانی‌ها» برگزار می‌شود

اجتماع بزرگ «سلیمانی‌ها» برگزار می‌شود
کرمانشاه - با حضور مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهر کرمانشاه، اجتماع بزرگ «سلیمانی‌ها» برگزار می‌شود.

مسؤول ستاد مردمی سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، اظهار داشت: شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی برای ملت ایران به ویژه مردم استان کرمانشاه اندوه بسیار بزرگی بود که هرگز فراموش نخواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: به همین مناسبت اجتماع عظیم «سلیمانی ها» به مناسبت اولین سالگرد شهادت این رزمنده رشید اسلام و نیز شهید ابومهدی المهندس و شهدای همراه ایشان در کرمانشاه با حضور پرشور مردم این شهر و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می گردد.

وی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: این مراسم معنوی شنبه هفته آینده؛ سیزدهم دیماه راس ساعت 15 بعدازظهر در گلزار شهدای کرمانشاه برگزار می گردد.

مسؤول ستاد مردمی سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در کرمانشاه خاطرنشان کرد: سخنران این مراسم حاج حسین یکتا خواهد بود و مداحی این مراسم را یزدان ناصری از مداحان بنام کرمانشاه بر عهده خواهند داشت.

براساس این گزارش، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی المهندس مسئول بسیج مردمی حشدالشعبی عراق به همراه هشت نفر دیگر از همرزمانش، بامداد جمعه ۱۳ دی ۹۸ در مسیر فرودگاه بغداد در اقدام تروریستی سران استکبار و به دستور رئیس جمهوری آمریکا و با شلیک از پهپادهای ارتش این کشور، به شهادت رسیدند. /1400/ت310/ب1

ارسال نظرات