۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۹
کد خبر: ۶۷۱۶۹۴
مکتب سلیمانی؛

سردار سلیمانی سران کفر را به زانو درآورد

سردار سلیمانی سران کفر را به زانو درآورد
اصفهان - آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه سلیمانی‌ها در نیروهای مسلح ما وجود دارند، گفت: شهید سلیمانی عامل شکست سران کفر در منطقه و خنثی شدن توطئه های آنها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان اصفهان، عصر پنجشنبه در سخنرانی مجازی به مناسبت شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: هرچه بخواهیم پیرامون این شهید عزیز صحبت کنیم بالاتر آن را رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند و بالاتر از آن را هم قرآن کریم فرموده است.

آیت الله طباطبایی نژاد در ادامه با اشاره به شخصیت محبوب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: ممکن است کسی بگوید چگونه یک پاسدار و یک سردار تا این حد در دل مردم جا گرفته است، خداوند متعال می‌فرماید کسانی که ایمان آوردند و به دنبال آن عمل صالح با نیت خالص و خدایی انجام بدهند، خداوند دوستی و محبت او را در دل مؤمنان قرار خواهد داد.

دشمنی عمیق کفار و مشرکین با سردار سلیمانی

وی با اشاره به دشمنی و کینه عمیق کفار و مشرکین و جنایتکاران بین المللی با سردار سلیمانی، خاطرنشان کرد: دشمنان حاج قاسم سلیمانی بویی از ایمان و انسانیت نبرده‌اند اما کسانی که مؤمن هستند علاقمند به ایشان هستند و مؤید این مسأله تشییع جنازه عظیم و بی نظیر ایشان در طول تاریخ بشر است که در کشورهای مختلف مردم به خیابان‌ها آمدند و برای این شهید عزیز عزاداری کرده و ایشان را تشییع کردند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با بیان اینکه سردار شهید سلیمانی انسانی خالص، مؤمن و کسی بود که برای خدا  قدم برمی‌داشت، تصریح کرد: سید حسن نصرالله به درستی می‌گوید شهید سلیمانی یک مکتب بود و یک روش و منش را به وجود آورد، در تاریخ دنیا اینطور نیست که یک نظامی ارشد مانند شهید سلیمانی در خط مقدم و در میان رزمندگان در خطرناک‌ترین شرایط حاضر بشود.

شهید سلیمانی جلودار مبارزه با استکبار جهانی بود

آیت الله طباطبایی نژاد به شجاعت‌ها و دلاوری‌های سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: این شهید بزرگ در کنار نیروها و سربازان خود در خط مقدم جنگ و در مناطق خطرناک حاضر می‌شد با آنها ارتباط نزدیک داشت و در پشت جبهه نیز با خانواده معظم شهدای مدافع حرم و فرزندان آنها ارتباط داشت، نمونه شخصیت‌هایی نظیر سردار سلیمانی را در دوران دفاع مقدس نیز داشتیم.

وی با بیان اینکه هرمقدار از شخصیت شهید سلیمانی بگوییم باز هم جا دارد از ایشان سخن بگوییم، اظهار کرد: بنابر فرموده رهبر معظم انقلاب زنده بودن و شهادت سردار سلیمانی به دشمن ضربه وارد کرد، ایشان در زمان حیات پربرکت خود جلودار شکست دادن سران کفر به ویژه آمریکا در منطقه بود و او بود که ایستاد، مقاومت کرد و نیروهای مقاومت مردمی پدید آورد و مزدوران استکبار جهانی نظیر داعش را از کشورها بیرون راند و اجازه نداد عراق و سوریه تحت سلطه آمریکا دربیاید.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی همواره در آرزوی شهادت بود و با خلوص عملی که داشت همیشه طلب شهادت می‌کرد، به قول این شهید بزرگ کسی که در آرزوی شهادت است باید در زندگی نیز مانند شهدا باشد و قطعا شهید سلیمانی چنین بود و الگویی برای همه مردم، مسؤولان و نیروهای مسلح ما است.

آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه در نیروهای مسلح ما سلیمانی‌ها وجود دارد، تصریح کرد: در آینده نیز سلیمانی‌های بسیاری در نیروهای مسلح ما پدید خواهند آمد و الگوبرداری از این شهید عزیز ضربات بسیاری به دشمنان وارد خواهد کرد./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات