۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳
کد خبر: ۶۷۱۶۹۶
امام جمعه کانبرا استرالیا:

آیت الله خامنه ‌ای رهبری منحصر به فرد در جهان هستند

آیت الله خامنه ‌ای رهبری منحصر به فرد در جهان هستند
حجت الاسلام وحیدی موفقیت های جمهوری اسلامی در برابر توطئه های آمریکا و اسرائیل را نتیجه رهبری منحصر به فرد آیت الله خامنه ای دانست.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام اشفاق وحیدی امام جمعه کانبرا استرالیا، در گفتگو با یکی از شبکه های تلویزیونی این کشور، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ‌ای رهبری بی نظیر و منحصر به فرد در جهان اند.

این روحانی استرالیایی روحیه مقابله با قدرت‌های استکباری، استقامت و شجاعت را از ویژگی ‌های بارز رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران تنها نظامی در جهان است که با وجود مشکلات عدیده ای که بخاطر تحریم های همه جانبه استکبار جهانی آمریکا برای مردم ایران بوجود آمده است، ایمان و توکل به خداوند متعال را در دل مردم نهادینه کرد و ابر قدرت بودن خداوند را برای مردم به اثبات رساند، امروز جهان هم این را اعتراف می کند.

حجت الاسلام وحیدی با تاکید به این که رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) کسی هستند که جهان اسلام را با دشمنان واقعی آںان آشنا کردند، گفت: دشمنان بخاطر همین از دست جهموری اسلامی ایران عصبانی اند و علیه این کشور اسلامی اجتماع کرده اند.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی با وجود مشکلاتی که توسط قدرت های استکباری ایجاد شده است در اوج قله اقتدار قرار دارد، افزود: هر کس با این انقلاب اسلامی درافتد ور می افتد و نابود خواهد شد.

این روحانی استرالیایی با اشاره به این که نظام استعماری، دولت های کفر و استبداد بزودی در جهان سرنگون خواهند شد، اظهار داشت: حاکمان ستمگر در دادگاه خداوند محاکمه می شوند، عدل و اںصاف در جهان حاکم خواهد شد، ستمدیدگان و تهی دستان به حقوق واقعی خود خواهند رسید./988/

ارسال نظرات