۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۷
کد خبر: ۶۷۱۷۲۱
عمار انقلاب؛

آیت الله مصباح یزدی؛ صریح اللهجه در دفاع از ارزش های اسلام و انقلاب

آیت الله مصباح یزدی؛ صریح اللهجه در دفاع از ارزش های اسلام و انقلاب
حضرت آیت الله نوری همدانی تواضع و اخلاص، تقوا و زمان شناسی، صراحت لهجه در دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب را از ویژگی‌های برجسته آیت الله مصباح یزدی برشمرد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت اللّه نوری همدانی در پی ارتحال فقیه عالیقدر آیت اللّه محمد تقی مصباح یزدی پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحيم

انالله و انااليه راجعون

خبر ارتحال فقيه عاليقدر آيت الله آقاي حاج شيخ محمدتقي مصباح يزدي رحمت الله عليه موجب تأسف و تأثر عميق اينجانب گرديد.

درگذشت آن عالم متقي بي شك ثلمه عظيمي است كه به راحتي قابل جبران نخواهد بود؛ علميت ايشان در ابعاد مختلف، تواضع و اخلاص، تقوا و زمان شناسي، صراحت لهجه در دفاع از ارزشهاي اسلام و انقلاب موجب برجستگي آن مرحوم بود.

تربيت شاگردان فراوان و تأسيس مركز علمي و پژوهشي امام خميني رحمت الله عليه و اثار قلمي متعدد و بيان مناظره هاي مستدل و محكم از خصوصيات ويژه ايشان بود.

در بيان ديگر مرحوم ايت الله مصباح سراسر عمر با ارزش خود را در راه ترويج مكتب اهلبيت عليهم السلام سپري كرد و ازهيچ كوششي دريغ نكرد و مي تواند بعنوان يك الگوی ارزنده براي طلاب محترم باشد.

ارتحال اين دانشمند محترم و فقيه با اخلاص را به ساحت مقدس حضرت بقية الله امام عصر عجل الله تعالي، مقام معظم رهبری، حوزهاي علميه و مجامع ديگر علمي و به شاگردان و ارادتمندان ايشان بويژه همسر و فرزندان و داماد محترمشان تسليت عرض نموده و علو مقام براي آن فقيد سعيد مسئلت مي نمايم.

حسين نوري همداني
١٧جمادي الاول ١٤٤٢

/841/د101/ب1

ارسال نظرات