۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰
کد خبر: ۶۷۱۷۳۹
عمار انقلاب؛

ترس دشمنان اسلام از وجود علامه؛ برگ زرینی در کارنامه پر افتخار او

ترس دشمنان اسلام از وجود علامه؛ برگ زرینی در کارنامه پر افتخار او
معاون تهذیب حوزه، آیت الله مصباح یزدی را در جامعیت علمی، بصیرت و مجاهدت کم نظیر دانست و ترس دشمنان از او را سندی بر استقامت ایشان در راه خدا دانست.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عالم زاده نوری معاون تهذیب حوزه های علمیه در گفت و گو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، رحلت عالم ربانی و فقیه پارسا مجاهد آیت الله مصباح یزدی را به ساحت مقدس امام زمان(عج)، نایب فرزانه ایشان، مراجع تقلید و حوزه‌های علمیه وامت اسلامی تسلیت گفت.

حجت السلام و المسلمین عالم‌زاده نوری آیت‌الله مصباح یزدی را نمونه یک عالم جامع، بصیر، کارآمد و مدافع اسلام دانست و عنوان کرد: حیات مجاهدانه علامه مصباح یزدی در مسیر اقامه دین و تعلیمات پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت(ع) سپری شد.

معاون تهذیب حوزه های علمیه با بیان اینکه خلأ به وجود آمده ناشی از فقدان آیت الله مصباح یزدی به زودی پر نخواهد شد، اظهار داشت: آیت الله مصباح یزدی عالمی بود که خودش را وقف اسلام کرد و برای اعتلای دین آبروی خود را فدا کرد.

وی ابراز کرد: ترس دشمنان اسلام از علامه مصباح یزدی بزرگترین سندی است بر اینکه ایشان همیشه در راه یاری دین خدا قدم برداشتند و به عنوان سربازی پاکباخته در این راه از هیچ سرزنشی نمی ترسیدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عالم‌زاده آیت الله مصباح یزدی را عالمی آرمانی و در تراز انقلاب اسلامی دانست و گفت: فشارهای رسانه ای و اجتماعی شدید، هیچ‌گاه باعث نشد که آیت‌الله مصباح یزدی دست از یاری دین و ولایت بردارد.

معاون تهذیب حوزه علمیه عنوان کرد: آیت‌الله مصباح یزدی همیشه خودش را در میدان دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب می دید و در دفاع از امام خمینی و رهبر انقلاب از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کرد.

وی ادامه داد: حوزه علمیه باید از داشتن عالم پاکباخته ای مانند آیت الله مصباح یزدی یزدی به خود ببالد؛ امدواریم خداوند متعال به حوزه‌های علمیه عنایت کرده و در سال‌های آینده با تلاش طلاب، بزرگانی مانند آیت‌الله مصباح یزدی یزدی در حوزه علمیه پرورش بیابند.

حجت الاسلام والمسلمین عالم زاده نوری با اشاره به خوشحالی شیاطین و دشمنان از فقدان آیت الله مصباح یزدی یزدی، گفت: رسانه های بیگانه نخواهند توانست خرسندی خود از فقدان آیت‌الله مصباح یزدی را پنهان کنند و این خود افتخاری است علامه مصباح یزدی یزدی که تبدیل به خار چشم دشمنان اسلام شده است./1350/ت۳۰۱/ف

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
United States
۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳
تواضع و فروتنی، معرفت و حکمت و در یک کلام وارستگی علامه مصباح از قیود دنیوی برجسته ترین وجهه شخصیتشان بود.
1
0
امیر رحمتی فر
United States
۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵
به نام خدا- شخصیت کم نظیری بود. دیدی عمیق نسبت به تبیین مسائل دینی و اجتماعی داشت. واقعا حیف است که چنین نخبگانی را ما از دست می دهیم. خداوند مشمول رحمت واسعه اش کند.
0
0
ناشناس
United States
۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶
بنده با نظر استاد عالم زاده موتفقم.
شاید بخش زیادی از تخریب ها و دشمنی های علامه عمار انقلاب و شادی دشمنان ایشان به واسطه اثرگذاری فکری و عقیدتیِ مثبت این عالم بزرگ بر جوانان بوده است.
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲
ساعت به وقت فراق ....
0
0
ناشناس
United States
۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲
▫️ وقتی علامه از شیطان زیر عمامه می‌گفتند..
0
0