۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۶۷۱۷۹۰
نماینده ولی فقیه در لرستان:

آیت الله مصباح یزدی خدمات شایسته ای به جهان اسلام ارائه کرد

آیت الله مصباح یزدی خدمات شایسته ای به جهان اسلام ارائه کرد
لرستان - حجت الاسلام شاهرخی تسلط بر شاخصه های مختلف علوم اسلامی را از ویژگی های آیت الله مصباح یزدی عنوان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به مناسبت رحلت حضرت آیت الله علامه حاج شیخ محمد تقی مصباح یزدی، رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) و نماینده منتخب مردم استان خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری، با تسلیت رحلت آیت الله مصباح یزدی بیان داشت: ارتحال فقیه فیلسوف و اندیشمند بزرگ جهان اسلام حضرت آیت الله مصباح یزدی (رضوان الله تعالی علیه)، موجب تأسف و تأثر فراوان گردید.

نماینده ولی فقیه در لرستان به مجاهدت های آیت الله مصباح یزدی اشاره کرد و گفت: این عالم ربانی و عضو جامعه محترم مدرسین حوزه علمیه قم اندیشه ناب اسلامی را با تربیت شاگردانی برجسته و تألیفات فراوان در علوم عقلی و نقلی، تفسیر و اخلاق خدمات شایسته ای به جهان اسلام و حوزه های علمیه ارائه کرد.

وی خاطرنشان کرد: تاسیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) از دیگر خدمات کم‌نظیر آیت الله مصباح یزدی بود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: تسلط این دانشمند بزرگ جهان اسلام در شاخه‌های متعدد علوم اسلامی از دیگر برجستگی های کم نظیر این استاد حوزه های علمیه است.

وی یادآور شد: بصیرت و بینش عمیق سیاسی و همراهی و تبعیت از امام راحل و مقام معظم رهبری و ارائه آثار علمی در دفاع و حمایت از ولایت فقیه از دیگر خصوصیات این شخصیت انقلابی است./۹۴۵۱/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات