۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۶۷۱۹۴۰
سرلشکر سلامی خطاب به سردار قاآنی:

سپاه قدس تحت فرماندهی شما تاریخ استکبار را به پایان نزدیک خواهد کرد

سپاه قدس تحت فرماندهی شما تاریخ استکبار را به پایان نزدیک خواهد کرد
سرلشکر سلامی در پیامی با قدردانی از اخلاص و قدرت فرمانده سپاه قدس، گفت: ان شاءالله رزمندگان بدون مرز سپاه قدس تحت فرماندهی شما تاریخ استکبار را به پایان نزدیک خواهد کرد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا،‌ سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی از فرماندهی عالی و شجاعانه سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه قدردانی و تاکید کرد: ان شاءالله رزمندگان بدون مرز سپاه تحت فرماندهی آن برادر نورانی، تاریخ استکبار را فاتحانه به پایان خود نزدیک خواهد کرد.

متن پیام به این شرح است:

همان‌گونه که در تنهایی و غربت انقلاب را به پیروزی رساندیم و همان‌گونه که در جنگ نیز مظلومانه تر از انقلاب جنگیدیم به یاری خدا باقیمانده راه پرنشیب و فراز را تنها خواهیم پیمود.                                               

حضرت امام خمینی ( رحمه ا... علیه)

برادر سردار اسماعیل قاآنی

فرمانده پرهیزکار و شجاع نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام علیکم

اللهم صل علی محمد و آل محمد؛

خداوند حکیم را در سالگرد انتصاب آن فرمانده بی بدیل و باتقوا به فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی مولی و مقتدایمان حضرت امام خامنه ای ( مد ظله العالی) شاکریم که طهارت روح، قلب سلیم، اخلاص و قدرت تفکر و فرماندهی عالی و شجاعانه ی شما سپاه قدس را در طراز جدیدی از جهاد عظیم بر علیه نظام سلطه و اذنابشان قرار داد.

در آستانه ی قرن پانزدهم هجری شمسی آن وجود مبارک، عزیز و مقتدر به مصداق آیه ی شریفه "قاتِلُوهُمْ یُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَیْدِیكُمْ وَ یُخْزِهِمْ وَ یَنْصُرْكُمْ عَلَیْهِمْ وَ یَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُؤْمِنِینَ" مایه تشفی صدور آزادگان عالم در مصیبت شهادت قاسم جانمان ( رضوان الله علیه) و سرمایه ای الهی و سرشار از معنویت و انقلابی گری، بشارت بخش صفحات درخشانی از پیشرفت جبهه ی مقاومت و تحرک جدید در بیداری اسلامی خواهد شد.

درود خداوند و ملائک مقربش بر فرمانده شهید سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی ( رضوان الله علیه) که هجران و فراقش، دل های همه ی ما را مجروح و مغموم و خون مقدسش ضامن سقوط استکبار جهانی و رهایی مظلومان و مستضعفان عالم خواهد گردید.

ان شاءالله رزمندگان بدون مرز نیروی قدس سپاه تحت فرماندهی مقتدر و زلال آن برادر نورانی، تاریخ استکبار را فاتحانه به پایان خود نزدیک خواهد کرد.

در پایان توفیق و عزت بیش از پیش شما را از درگاه خداوند تبارک و تعالی مسألت می نمایم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی؛ فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
محمد مهدی اسلامی
Iran, Islamic Republic of
۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۳
با سلام و احترام بر هردو سردار عالیقدر و عزیزمان ، و آرزوی موفقیت و شربلندیشان ،باید بگوئیم همین حالا بحمدالله تعالی ، بر چیده شدن بساط پوشالین استکبار آغاز شده و صدای خرد شدن اسخوانهای پوسیده شان بگوش می رسد ، بویژه اگر خبر ترور ترامپ راست باشد ، که البته خودآنان بحساب ایران و بجهت انتقام خون سردار شهید سلیمانی خواهند گذاشت ، گرچه حتی ایران چنین کاری را کرده باشد قدرت نفوذ ایران در دل آمریکارا نشان میدهد که اگر احمق نباشند که هستند ، باید بکوشند از انتساب آن به ایران خود داری کنند ، زیرا این باور ، مردم د نیا را به نیرومندی ایران اسلامی و ابهت آن در دنیا ، بیش از گذشته، تقویت و آنان را به مبارزه با آمریکا بیشتر ترغیب خواهد کرد. البته ، زردی روی بایدن و لرزش پاهای بن سلمان و دفع مداوم نتانیاهو از بخش پائین و بستن پاچه های شلوارش ، حاکی از این است که این واقعه را از ایران دانسته اند . در هر صورت مقصر خودشانند که حرف گوش نکردند ، هرچه گفتیم قدر با دمجان را بدانند و آن را یا آبش را میل کنند ، تا از گزند حوادث در امان باشند ، گوش نکردند . گفته بودیم : هان ای ترامپ بد بخت __شد واژگون ترا تخت _ رقیبت اندر بهشت __وقعی برایت نهشت _ بنوش آب بادمجان __اما نه توی فنجان __ فنجان برای شیر است __کز گاومیش پیر است __ اگر چه قدری دیر است __مفید و چشمگیر است __ جلا به قلبت دهد __ ز غم تو را وارهد __ این اثر از بادمجان __تو هم بدان بایدن جان __ روزی بکارت آید __یقین نه اما شاید _ خوب چه کنیم باورشان نشد که نشد. هر که پند ناصحان نشنود ، بدو آن رسد که به باخه رسید .
0
0