۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۶۷۲۰۱۵
عمار انقلاب؛

آیت الله مصباح یزدی در خط صحیح حوزه، انقلاب و نظام گام برداشت

آیت الله مصباح یزدی در خط صحیح حوزه، انقلاب و نظام گام برداشت
فتاح با بیان اینکه آیت الله مصباح یزدی در خط صحیح حوزه و انقلاب و نظام گام برداشت، تأکید کرد که موفقیت های آیت الله مصباح یزدی مرهون ولایتمداری ایشان بود.

سید پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان در حاشیه مراسم وداع و تشییع پیکر مطهر علامه مصباح یزدی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با تسلیت رحلت جانسوز آیت الله مصباح یزدی گفت: بنده حدود 25 سال توفیق داشتم که به مناسبت های مختلف خدمت ایشان برسم و در محضرشان شاگردی کنم.

وی غنای درونی و عمق وجودی آیت الله مصباح یزدی را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: ایشان با همه مشخصات اخلاقی و سواد حوزوی بالایی که داشتند، مرید رهبر معظم انقلاب بودند؛ امکان نداشت ایشان در جایی سخنرانی کنند، اما به رهبری اشاره نداشته باشند.

فتاح با اشاره به اینکه موفقیت های آیت الله مصباح یزدی مرهون ولایتمداری ایشان بود، گفت: همه خیرات و موفقیت های ما به تبعیت از رهبری بازمی گردد؛ آیت الله مصباح آنچه در درس ها و کتب فرا گرفتند را در وجود خودشان پیاده کرده بودند.

رییس بنیاد مستضعفان ادامه داد: ایشان وقتی با جوانان به سخن می نشست بسیار ساده و بی آلایش بود و سطح خود را تنزل می داد تا سخنانش را بهتر بدانند.

وی با بیان اینکه آیت الله مصباح یزدی در خط صحیح حوزه و انقلاب و نظام گام برداشت، اضافه کرد: بعد از شهید مطهری شخصیتی مثل ایشان نداشته ایم که همه کتب و مقالاتش را بتوان پذیرفت و از آن استفاه کرد؛ ایشان در همه برهه های انقلاب پای انقلاب و رهبری ایستادند و در فتنه ها نیز پای علم انقلاب ماندند، از همین جهت چون سپر رهبر معظم انقلاب می شد، مورد آماج هجمه ها قرار می گرفت و باید دانست این هجمه ها سبب نمی شد ذره ای از آن خطی که داشت، کوتاه بیاید./841/پ202/ب1

ارسال نظرات