۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۶۷۲۰۲۰
عمار انقلاب؛

آیت الله مصباح یزدی آفاق و عرصه های علمی جدیدی را به روی حوزه باز کرد

آیت الله مصباح یزدی آفاق و عرصه های علمی جدیدی را به روی حوزه باز کرد
رییس جامعه المصطفی(ص) العالمیه با بیان اینکه آیت الله مصباح یزدی آفاق و عرصه های علمی جدیدی را به روی حوزه باز کرد، گفت: ایشان در دفاع از حق اهل مصلحت اندیشی نبود.

حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی رییس جامعه المصطفی(ص) العالمیه در حاشیه مراسم وداع و تشییع پیکر مطهر علامه مصباح یزدی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با تسلیت ارتحال علامه مصباح یزدی گفت: ایشان یک شخصیت جهانی بود.

وی تکلیف مداری آیت الله مصباح یزدی را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: ایشان هر کجا احساس وظیفه می کردند با زبان، قلم و عمل وارد می شدند و در دفاع از حق اهل مصلحت اندیشی و محاسبه گری های مرسوم نبودند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی با بیان اینکه آیت الله مصباح یزدی آفاق و عرصه های جدیدی که از لحاظ علمی به روی حوزه های علمیه باز کردند، مطرح کرد: حضور رشته های جدید علوم انسانی با نگاه دینی و اسلامی، ابتکار بزرگی بود که ایشان آن مدیریت کردند.

رییس جامعه المصطفی(ص) العالمیه خاطرنشان کرد: مؤسسات علمی که آیت الله مصباح یزدی بنا گذاشته و شاگردانی که در زمینه های مختلف تربیت کردند، سرمایه بزرگی برای حوزه های علمیه است و نتایجش در دهه های آینده مشخص می شود./841/ت302/ب1

ارسال نظرات