۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۶۷۲۰۳۵

مسابقه «سردار فاطمی» در حرم مطهر حضرت معصومه برگزار می‌شود

مسابقه «سردار فاطمی» در حرم مطهر حضرت معصومه برگزار می‌شود
مسابقه «سردار فاطمی» از 13 الی 27 دی‌ماه 99 در چهار بخش و با اهدای جوایز متبرک از سوی اداره خانواده حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مسابقه سراسری «سردار فاطمی» با موضوع شهادت حضرت زهرا (س) و شهید سلیمانی از سالروز شهادت شهید سلیمانی تا سالروز شهادت حضرت زهرا (س) به همت رواق کودک حرم مطهر کریمه اهل بیت (س) برگزار می‌شود.

این مسابقه در چهار بخش زیارت به نیابت از سردار فاطمی، حفظ زیارت نامه حضرت زهرا (س)، جواب نامه‌های سردار و بخش ویژه کودک به مدت ۱۵ روز از ۱۳ دی‌ماه سالروز شهادت شهید سلیمانی تا ۲۸ دیماه سالروز شهادت حضرت زهرا (س) برگزار می‌‍شود.

در بخش ویژه کودک می‌توان با ارسال نقاشی با موضوع شهید سلیمانی و یا شعرخوانی سرود سربازم و سربازم که در سایت مسابقه بارگذاری شده است در این مسابقه شرکت کرد.

برای شرکت در این مسابقه و کسب اطلاعات تکمیلی علاقمندان می‌توانند به نشانی اینترنتی https://keramat.amfm.ir/154542-2/ مراجعه کنند.

گفتنی است به ۸۰ نفر از برگزیدگان به قید قرعه جوایزی از قبیل نگین متبرک حرم مطهر و بسته فرهنگی آموزشی کودک اهدا خواهد شد./1350/د101/ف

ارسال نظرات