۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۶۷۲۱۴۶
پس از یک سال توقیف؛

دیدن این فیلم بر روی پرده سینما هم جرم است!

دیدن این فیلم بر روی پرده سینما هم جرم است!
فیلم سینمایی دیدن این فیلم جرم است پس از یک سال توقیف بالاخره بر روی پرده سینما‌ها در ۱۹ استان زرد و سفید به نمایش درخواهد آمد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، فیلم «دیدن این فیلم جرم است» بالاخره پس از یک سال و نیم از توقیف بودن به روی پرده‌های سینما می‌رود. این فیلم روایتی از داستان یک فرمانده پایگاه است که یک تبعه انگلیسی به همسر وی دست درازی می‌کند و در اتفاقی این تبعه (با بازی احسان امانی) توسط این فرمانده پایگاه (با بازی مهدی زمین پرداز) بازداشت می‌شود و در ادامه فیلم شورای امنیت کشور به دنبال آزاد سازی این تبعه برای رسیدن به یکی از اجلاسیه‌های فروش نفت تلاش می‌کند.

مهدی زمین‌پرداز، امیر آقایی، لیندا کیانی، حسین پاکدل، حمیدرضا پگاه، محمود پاک‌نیت از جمله بازیگران این فیلم سینمایی ۹۵ دقیقه‌ای هستند. این فیلم در جشنواره فیلم فجر ۱۳۹۷ به نمایش گذاشته شد و از آن سال به دلیل داشتن مضامین سیاسی توقیف شده بود. از جمله مضامین سیاسی این فیلم می‌توان به مانور درباره ضعف دیپلماتیک کشور به قیمت جلوگیری از اجرای حدود شرعی اشاره کرد.

لازم به ذکر است علاقه‌مندان برای تماشای این فیلم سینمایی در استان‌های زرد؛ یعنی ۱۹ استان کشور، از امروز می‌توانند بلیط این فیلم سینمایی را تهیه کنند و به تماشای آن بپردازند. همچنین گفتنی است این فیلم توسط مرکز سوره حوزه هنری انقلاب اسلامی تولید شده. همچنین پوستر جدید این فیلم نیز توسط مرکز حوزه هنری منتشر شد. بیشتر این پوستر روایت تلاش جریان خودباخته‌ای است که از اکران این فیلم واهمه داشتند.

پوستر دیدن این فیلم جرم است، اکران فیلم، فیلم سینمایی

ارسال نظرات