۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۶۷۲۳۷۸
معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان مطرح کرد؛

کارگاه های پژوهشی فرصتی برای ارتقای کمی و کیفی فعالیت های پژوهشی

کارگاه های پژوهشی فرصتی برای ارتقای کمی و کیفی فعالیت های پژوهشی
لرستان - حجت الاسلام پنام از برگزاری بیش از ۳۰ کارگاه مجازی پژوهشی برای طلاب مدارس علمیه خبر داد و گفت: این کارگاه ها فرصتی برای ارتقای کمی و کیفی فعالیت های پژوهشی است.

حجت الاسلام کامران پنام، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: در راستای ارتقای کمی و کیفی فعالیت های پزوهشی طلاب کارگاه های آموزشی برگزار می شود.

معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان از برگزاری بیش از ۳۰ کارگاه مجازی پژوهشی برای طلاب مدارس علمیه استان خبر داد و افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا کارگاه های آموزشی به صورت مجازی و آنلاین ویژه طلاب در حال برگزاری است.

وی خاطرنشان کرد: کارگاه های پژوهشی با عنوان مقاله نویسی، آشنایی با نرم افزارهای پژوهشی، آشنایی با سایت ها و درگاه های پژوهشی، آشنایی با متون اصیل دینی و دیگر موضوعات پژوهشی برگزار می شود.

حجت الاسلام پنام هدف از برگزاری کارگاه های پژوهشی را هدایت فعالیت طلاب در عرصه پژوهش و توجه به نیازهای جامعه، ارائه شیوه های نوین پژوهشی و بهره مندی از فضای مجازی عنوان کرد.

وی اظهار داشت: در ادامه روند برگزاری کارگاه های پژوهشی همواره روش های حل مسأله، موضوع شناسی و خلاصه نویسی نیز با بهره مندی از حضور اساتید برجسته پژوهش ارائه خواهد شد.

معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان بیان کرد: امید است در سایه برگزاری دوره های پژوهشی شاهد رشد روز افزون فعالیت طلاب در این زمینه باشیم و با ارتقای دانش طلاب در عرصه تحقیق و پژوهش بتوان نتیجه اثربخش فعالیت های پژوهشی را در جامعه مشاهده کرد.

حجت الاسلام پنام تربیت طلبه پژوهش محور را اساس حوزه علمیه عنوان کرد و اظهار داشت: برگزاری جشنواره ها و مسابقات پژوهشی در حوزه فرصتی برای ایجاد انگیزه و هدایت فعالیت پژوهشی طلاب است./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات