۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۶۷۱۰۲۵
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان:

دفتر تبلیغات اسلامی مرجع معرفی الگوهای تبلیغی و مبلغان شاخص است

دفتر تبلیغات اسلامی مرجع معرفی الگوهای تبلیغی و مبلغان شاخص است
اصفهان - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: دفتر تبلیغات اسلامی مرجع معرفی الگوهای تبلیغی و مبلغان شاخص در عرصه های تبلیغ حضوری و فضای مجازی است.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان به نقل از روابط عمومی دفتر آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، از نمایشگاه دستاوردهای ده‌ساله دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم که به دعوت حجت الاسلام والمسلمین واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی قم  انجام گرفت، فعالیت های دفتر تبلیغات اسلامی را به ویژه در در عرصه تربیت طلاب و مبلغان و تولید پژوهش های خوب و مؤثر دانست.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان بر استفاده از ظرفیت طلاب خارجی جامعه المصطفی العالمیه تأکید کرد و گفت: دفتر تبلیغات اسلامی برای توسعه بیشتر فعالیت‌های تبلیغی مناسب است از ظرفیت طلاب خارجی جامعه المصطفی العالمیه نیز بهره بیشتری ببرد و آموزشهای تخصصی تبلیغ و مهارت های تبلیغی را با همکاری معاونت فرهنگی جامعه المصطفی در اختیار طلاب علاقه‌مند جامعه المصطفی قرار دهد.

آیت الله طباطبایی نژاد در این دیدار فعالیتهای نوین و تبلیغ در فضای مجازی دفتر تبلیغات اسلامی قم را خوب ارزیابی و بر استمرار و توسعه این فعالیتها تاکید کرد.

امام جمعه اصفهان دستاوردهای پژوهشی و نشر و آثار بوستان کتاب و کتب جدید دفتر تبلیغات اسلامی را خوب ارزیابی کرد و در راستای ترویج فرهنگ مطالعه توجه به نوع فونت و فاصله خطوط و سایز فونت ها به نکاتی اشاره کردند.

در پایان امام جمعه اصفهان دفتر تبلیغات اسلامی را مرجع معرفی الگوهای تبلیغی و مبلغان شاخص در عرصه های تبلیغ حضوری و فضای مجازی نام برد و افزود این حجم از دستاوردها در یک نمایشگاه قابل انعکاس و بازدید نیست  و نیازمند زمان بیشتری برای بازدید است.

این نمایشگاه با رعایت پروتکلهای بهداشتی به همت روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شده بود./1304/د102/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات