۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۶۷۰۵۹۷
آیت الله طباطبایی نژاد:

وحدت حوزه و دانشگاه عامل رشد کشور است

وحدت حوزه و دانشگاه عامل رشد کشور است
اصفهان - نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: دشمن به دنبال ایجاد تفرقه در میان مسلمانان است، وحدت حوزه و دانشگاه یکی از مسائلی است که دشمن با آن مقابله می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان اصفهان، شامگاه چهارشنبه در همایش وحدت حوزه و دانشگاه که به صورت مجازی برگزار گردید، با اشاره به حضور نمایندگان رهبر معظم انقلاب در دانشگاه‌ها و ارتباط آنها با دانشجویان، گفت: دانشجویان و حوزویان باید به معنویات و عرق دینی و ملی توجه داشته باشند و بر همین مبنا در مقابل دشمنان ایستادگی کنند.

وی در ادامه به آیاتی از قرآن کریم اشاره کرد و افزود: دشمنان اسلام بنابر فرموده قرآن کریم همواره در حال مبارزه و قتال با مسلمانان خواهند بود و یکی از حربه‌های آنان تفرقه افکنی میان مسلمانان است، آنها جنگ با مسلمانان را ادامه خواهند داد تا زمانی که بتوانند دین مسلمانان را از آنها بگیرند.

مدیر حوزه علمیه اصفهان، با بیان اینکه دشمن همواره در تلاش است تا مسلمانان را از دین اسلام و معارف اسلامی جدا کند، تصریح کرد: انسان متدین هرگز تسلیم غیرخدا نخواهد شد، دشمن به همین دلیل به دنبال جدایی مردم از دین هستند، دانشجویان اگر با روحانیت و معارف دینی در ارتباط نباشند قطعا دشمن در آنها نفوذ خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان خاطرنشان کرد: وحدت بین حوزه و دانشگاه یک عامل مهم برای محفوظ نگه داشتن آنها از توطئه‌های شیاطین و دشمنان است، امام خمینی برهمین اساس در تلاش بودند تا وحدت میان حوزه و دانشگاه شکل بگیرد و دشمنان همواره در تلاش بودند تا مانع این وحدت بشوند.

آیت الله طباطبایی نژاد به فعالیت‌ها و دستاوردهای طلاب و روحانیون و دانشجویان برای رشد و تعالی و پیشرفت کشور اشاره کرد و گفت: دشمن از رشد و پیشرفت ما در هراس است، امثال شهید فخری‌زاده و دیگر شهدای ما با همه مشقت‌ها و سختی‌ها و توطئه‌های دشمنان، کارها را پیش برده و با تحقیق و پژوهش و فعالیت‌های علمی دستاوردهای ارزنده‌ای برای کشور داشته‌ و هرگز تسلیم دشمنان نشده‌اند./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات