۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۳
کد خبر: ۶۷۲۵۵۸
مدیر حوزه علمیه گیلانغرب:

برنامه دشمن عملی کردن پروژه نفوذ در کشور است

برنامه دشمن عملی کردن پروژه نفوذ در کشور است
کرمانشاه - مدیر حوزه علمیه گیلانغرب با اشاره به اینکه در اسلام حوزه سکولار نداریم، گفت: زمانی که افکار سکولاریسم در حوزه های علمیه نفوذ کنند، اعتقادات دینی رنگ می بازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام قدرت الله خدابنده لو ظهر امروز در جمع اساتید و روحانیون حوزه علمیه گیلانغرب با تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: یکی از مهمترین برنامه ها و توطئه های دشمنان عملی کردن پروژه نفوذ در کشور است.

مدیر حوزه علمیه گیلانغرب گفت: بنابراین دشمن برای اجرای این نقشه هم از مهره های داخلی و هم از مهره های خارجی استفاده می کند، لذا باید مراکز علمی کشور به ویژه حوزه های علمیه و دانشگاه ها در برابر این پروژه خطرناک دشمنان هوشیار و با بصیرت باشند.

این استاد حوزوی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره می فرمایند که حوزه های علمیه باید انقلابی باشند، این کلام معظم له نشان از این دارد که داشتن روحیه انقلابب مهمترین و اصلی ترین عامل در شکست توطئه های دشمنان است.

حجت الاسلام خدابنده لو ادامه داد: حوزه ای که در آن روحیه انقلابی گری وجود نداشته باشد، بی شک مهره های نفوذی دشمن با آسودگی خاطر بیشتری می توانند به برنامه های تخریبی خود برسند.

مدیر حوزه علمیه گیلانغرب در ادامه با اشاره به خطر نفوذ جریان های سکولار به حوزه های علمیه در کشور، بیان داشت: از ابتدای انقلاب و حتی قبل از پیروزی این انقلاب همواره جریان های سکولار به نوعی به دنبال سکولار کردن دین بودند و در این مسیر همواره در تلاش هستند.

وی با اشاره به اینکه در اسلام ما حوزه سکولار نداریم، گفت: زمانی که افکار سکولاریسم در حوزه های علمیه و دیگر مراکز دینی و اسلامی نفوذ کنند، بسیاری از اعتقادات دینی رنگ خواهند باخت.

حجت الاسلام خدابنده لو خاطرنشان کرد: جریان های سکولار، دین ستیز و... با روش های بسیار خزنده و پیچیده کار خود را انجام می دهند و این بصیرت سیاسی و دینی است که می تواند این جریان ها را به خوبی شناسایی کند.

مدیر حوزه علمیه گیلانغرب در پایان سخنان خود تاکید کرد: یکی دیگر از توطئه های این جریان ها، تخریب چهره های مطرح دینی و حوزوی است، کاری که کماکان از سوی دشمنان به ویژه رسانه های آنان به صورت مستمر در حال انجام است./1400/پ210/ب1

ارسال نظرات