۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۶۷۲۵۶۹
امام جمعه ازنا:

خواهران طلبه وظیفه تبلیغ دین بین بانوان جامعه را بر عهده بگیرند

خواهران طلبه وظیفه تبلیغ دین بین بانوان جامعه را بر عهده بگیرند
لرستان - حجت الاسلام سپهوند به رسالت تبلیغی طلاب در جامعه اشاره کرد و گفت: خواهران طلبه وظیفه تبلیغ دین بین بانوان را بر دوش بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام علی سپهوند، در دیدار با طلاب حوزه علمیه نجمیه شهرستان ازنا خواهران طلبه را به تلاش مضاعف در يادگيری علوم دينی و اصول تبليغ توصيه كرد و گفت: با توجه به كمتر بودن فرصت علم‌آموزی بانوان نسبت به آقايان، يادگيری اصول تبليغ و تلاش مضاعف در يادگيری مسائل اخلاقی و اسلامی، ضروری است.

امام جمعه ازنا با اشاره به سخن امام راحل که می فرمایند:(از دامن زن، مرد به معراج می رسد)، بیان کرد: رسیدن به مقامات عالیه از تربیت در دامان زن است؛ همانگونه که امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) از دامان حضرت ام البنین (س) و حضرت زهرا(س) تربیت و پرورش یافتند.

وی با بیان اینکه جامعه امروز ما به شدت نیازمند عفاف و حجاب است، اظهار داشت: حجاب یک سرمایه است و شما طلاب خواهر باید این مسائل را به خوبی برای بانوان جامعه تبیین و به آنها منتقل کنید.

حجت الاسلام سپهوند گفت: خواهران طلبه وظيفه تبليغ دين را در بين جامعه زنان بر عهده بگيرند، زيرا اين افراد مي توانند نقش بسيار كليدي را در جامعه ايفا كنند.

وی در پایان با تاكيد بر اينكه تشكيل خانواده نبايد محدوديتي براي تحصيل ايجاد كند، تصريح كرد: نبايد تشكيل خانواده براي خواهران طلبه محدوديتي ايجاد كند و مانع ادامه تحصيل طلاب حوزه علميه شود./۹۴۵۱/پ210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات