۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۴
کد خبر: ۶۷۲۶۰۸
با همت مجمع نمایندگان طلاب همدان و دفتر تبلیغات قم؛

بزرگداشت آیت الله نیری همدانی برگزار می شود

بزرگداشت آیت الله نیری همدانی برگزار می شود
با همت مجمع نمایندگان طلاب همدانی مقیم قم و دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه؛ مراسم بزرگداشت آیت الله نیری همدانی در برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا مجمع نمایندگان طلاب و فضلای همدانی مقیم قم امروز در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین محمود واعظی ریاست دفتر تبلیغات اسلامی قم مسائل تبلیغ، تالیف و تحقیق را مورد بررسی قرار دادند.

حجت الاسلام والمسلمین سید جلال رضوی همدانی نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب درباره اهداف این جلسه گفت: در این جلسه مقرر شد بزرگداشت آیت الله نیری همدانی برگزار شود و لازم به ذکر است که آیت الله نیری همدانی از علمای برجسته حوزه علمیه در فقه و اصول محسوب می شود که سابقه همکاری در دفتر آیت الله العظمی گلپایگانی، دفتر آیت الله العظمی صافی و دفتر مقام معظم رهبری در بخش استفتائات مسؤولیت هایی را بر عهده داشته است.

وی مصوبات دیگر این جلسه را چنین عنوان کرد: در رابطه با تشکیل کارگروه تخصصی تبلیغ ویژه استان همدان و همچنین بزرگداشت مقام فرهیختگان و نخبگان حوزوی بحث و تبادل نظر شد و دیدگاه های مجمع نمایندگان استان همدان درباره تبلیغ برتر و مباحث روز مورد توجه قرار گرفت.

در پایان این جلسه نیز رییس دفتر تبلیغات اسلامی ضمن تاکید بر بزرگداشت علمای جلیل القدر، به فعالیت های دفتر تبلیغات اسلامی اشاره و ابعاد مختلف فعالیت های دفتر تبلیغات اسلامی را در کشور و به ویژه در حوزه علمیه قم تشریح کرد.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
منیر السادات ملایری
Iran, Islamic Republic of
۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۱
چه کار خوبی : بزرگداشت علمای جلیل القدر
0
0