۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۶۷۲۶۳۰
آیت الله شاهچراغی:

ملت ایران به بدخواهان و بدعهدان اعتماد نخواهد کرد

ملت ایران به بدخواهان و بدعهدان اعتماد نخواهد کرد
نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: در دور پیشین مذاکرات قرار بود تحریم‌ها برداشته شود، اما اتفاقی رخ نداد و ملت ایران باردیگر به بدخواهان و بدعهدان اعتماد نخواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مسجد امام(ره) این شهر اظهار داشت: دانشگاه فرزانگان از دیرباز در استان سمنان فعال بود و اکنون به عنوان یک مطالبه مردمی باید در استان باقی بماند.

وی اضافه کرد: حفظ و رسیدگی به دانشگاه فرزانگان سمنان موجب رضایت، دلخوشی و نشاط آفرینی در استان سمنان می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب ادامه داد: تحریم‌های ظالمانه باید هر چه سریع‌تر متوقف شود.

امام جمعه سمنان تصریح کرد: آمریکا می‌خواهد مذاکره کند و در مذاکرات قبلی قرار بود تحریم‌ها برداشته شود ولی اتفاقی نیفتاد و اکنون ملت دیگر با بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی مذاکره نخواهد کرد.

آیت الله شاهچراغی آغاز غنی‌سازی ۲۰ درصد را خوب ارزیابی کرد و افزود: این اقدام خشم و عصبانیت استکبار و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی را برمی‌انگیزد.

خطیب نماز جمعه سمنان با اشاره به شهدای انقلاب، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم افزود: این افراد با نثار جان خود نهال انقلاب را حفظ کردند و از خون فداییان اسلام و شهدا، کشور در مسیر عزتمندی و اقتدار قرار دارد.

امام جمعه سمنان اظهار داشت: افرادی که خاشعانه و خالصانه به مردم خدمت می‌کنند نتیجه اعمال خود را خواهند دید و سعادتمند خواهند شد.

وی ادامه داد: بدترین دردها، درد گناه است، غیبت، بدحجابی، بی حجابی و تهمت گناه است و راه رفع درد گناه، توبه و درخواست مغفرت و آمرزش از خداوند است.

آیت الله شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سمنان نمازگزاران را به ترک گناه و تقوا دعوت کرد و افزود: راه سعادت و تعالی پیروی از دستورات خداوند است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به شهادت حضرت زهرا(س) و تسلیت ایام فاطمیه بیان کرد: زندگی و سیره اهل بیت عصمت و طهارت(ع) الگو و راهنمای کسانی است که بخواهند به بهترین حیات دنیوی و اخروی دست یابند./977/د 102/ب1

جواد رمضانیان
ارسال نظرات