۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۶۷۲۶۴۷

چند خبر کوتاه از خوزستان

چند خبر کوتاه از خوزستان
برگزاری برنامه های ایام فاطمیه (س) از سوی شهرداری اهواز و تجمع بانوان فاطمی در حوزه علمیه فاطمیه (س) ملاثانی عناوین چند خبر کوتاه از خوزستان است.
حجت الاسلام سید علی جزایری، معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری اهواز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برنامه‌های اجرا شده توسط شهرداری اهواز در ایام فاطمیه (س) بیان داشت: برگزاری تئاتر میدانی، تعزیه سالنی در تالار شهر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مشارکت با هیئات و مساجد، تولید آلبوم صوتی مداحی در رثای بی بی دو عالم تحت عنوان مادرانه، فضاسازی شهری، مشارکت در برنامه هیئات، مساجد و مراسم‌هایی که در سطح شهر برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری اهوازدر خصوص مشارکت شهرداری در برنامه اجتماع دختران حاج قاسم عنوان داشت: این برنامه از اجتماع تشکل‌ها و مؤسسات فعال در حوزه فرهنگی به مناسبت ایام فاطمیه (س) و سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مصلی با مشارکت شهرداری اهواز صورت پذیرفت.

وی در پایان از اجرای مسابقه مبتنی بر مطالعه حدیث شریف کساء خبرداد و گفت: این مسابقه تحت عنوان راه فاطمی در فضای مجازی و صفحه اینستاگرامی سازمان به اشتراک گذاشته شد، امیدواریم که این فعالیت‌ها در فضاسازی و تعظیم شعائر فاطمی مؤثر واقع شود.
 
برگزاری تجمع بانوان فاطمی در حوزه علمیه فاطمیه (س) ملاثانی

تجمع بانوان فاطمی در راستای ارتقاء و تقویت فرهنگ فاطمی و الگو قراردادن زندگی حضرت زهرا(س) در بین بانوان و نیز آشنایی با شخصیت وجودی سرور زنان عالم برگزار گردید.

در این مراسم ابتدای این خانم کعب عمیر، فرمانده حوزه بسیج طلاب کوثر در خصوص مطالعه تاریخ زندگی حضرت زهرا (س) بیان داشت: مطالعه تاریخ زندگی آن حضرت به عنوان انسانی کامل و الگوی زن مسلمان درس های فراوانی برای جامعه داشته است.

فرمانده حوزه بسیج طلاب کوثر در پایان عنوان داشت: رفتار با پدر، رفتار با همسر، رفتار با فرزندان، و رفتار با بستگان و خویشان نسبی و سببی همه این موارد الگویی به تمام معنا برای ما بانوان می باشد./۹۴۵۴/ت304/ب1

ارسال نظرات