۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۶۷۲۶۹۰
معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان خبر داد؛

برگزاری دوره های آموزشی با هدف تقویت فعالیت تبلیغی در فضای مجازی

برگزاری دوره های آموزشی با هدف تقویت فعالیت تبلیغی در فضای مجازی
لرستان - حجت الاسلام ولی پور گفت: از ابتدای سال تاکنون دوره های آموزشی با هدف تقویت و گسترش فعالیت تبلیغی طلاب و مبلغان در فضای مجازی برگزار و این کارگاه ها ادامه دارند.

حجت الاسلام محمد ولی پور، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: طلاب حوزه علمیه لرستان کارگاه آموزشی عکاسی و تصویربرداری با تلفن همراه در فضای اسکای روم را فرا گرفتند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان افزود: این کارگاه با هدف ارائه آموزش های اصولی و کاربردی در عکاسی و فیلم برداری با همکاری سازمان فضای مجازی سراج لرستان و حوزه علمیه استان برگزار شد.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت و ضرورت حضور طلاب در فضای مجازی و تقویت فعالیت های تبلیغی در این فضا، در این دوره آموزشی طلاب و روحانیون آموزش ها و فنون علمی، اصولی و کاربردی عکاسی و فیلمبرداری با تلفن همراه را زیر نظر استاد عبدالله صالحی فرا گرفتند.

حجت الاسلام ولی پور در ادامه از برگزاری کارگاه آموزش مجازی توانمند سازی مبلغان طرح بینات خبر داد و گفت: این دوره نیز در راستای ارائه آموزش های بیان احکام، احادیث و روش های سخنرانی ویژه مبلغان در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

وی در ادامه بر ضرورت حضور مبلغان در این دوره های آموزشی اظهار داشت: ادامه فعالیت مبلغان در سال جدید منوط به شرکت در این کارگاه آموزشی است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان عنوان کرد: پس از پایان این دوره و برگزاری آزمون گواهینامه پایان دوره برای مبلغان صادر خواهد شد.

وی از برگزاری دوره آموزشی طراحی پوستر با همکاری مدیریت حوزه علمیه و سازمان فضای مجازی سراج ویزه طلاب خبر داد و گفت: استفاده هدفمند و مؤثر از ابزار هنر جهت تبلیغ در فضای مجازی از مهم ترین اهداف برگزاری این دوره آموزشی ویژه طلاب است.

حجت الاسلام ولی پور بیان کرد: آموزش مبانی طراحی پوستر، آموزش نصب نرم افزار پیکس آرت، آموزش ابزارها و پلت فرم های طرحی نرم افزار پیکس آرت، آموزش طراحی عکس نوشته ها، طراحی اطلاعیه هیئات و طراحی استوری اینستا و وضعیت پیام رسان واتس آپ از دیگر سرفصل های کارگاه آموزش طراحی پوستر است./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات