۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۶۷۲۷۰۰

فراخوان طرح‌های پیشنهادی در حوزه آسیب‌های اجتماعی

فراخوان طرح‌های پیشنهادی در حوزه آسیب‌های اجتماعی
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: طرح ملی «طواف» به منظور دریافت طرح‌های پیشنهادی در حوزه آسیب‌های اجتماعی در قم اجرا می‌شود.
 

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام عبدالعلی غلامی معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم اظهار کرد: دستورالعمل شناسایی و پایش طرح‌های پیشنهادی و اقدامات فرهنگی استان‌های سراسر کشور در حوزه آسیب‌های اجتماعی در راستای منویات مقام معظم رهبری و راهبرد جديد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در شبکه سازی مردمی و امر تبلیغ دين و مأموريت گام دوم انقلاب اسلامی تدوین و عرضه شده است.

وی بیان داشت: 5 محور محتوایی این رویداد ملی شامل خانواده، مفاسد اخلاقی و اجتماعی، اعتیاد، بیکاری و حاشیه‌نشینی و مناطق محروم است.

حجت‌الاسلام غلامی از راه اندازی کمیته استانی برای اجرای این طرح خبر داد و گفت: دریافت و جمع آوری طرح‌های پیشنهادی توسط کمیته استانی تا 16 بهمن ماه ادامه دارد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم افزود: کلیه طرح‌های پیشنهادی و اقدامات فرهنگی واصله از کمیته‌های استانی در بانک اطلاعات طرح‌های فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی و وزارت کشور ثبت و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

حجت‌الاسلام غلامی با بیان این که اعطاء جوایز کلیه طرح‌های منتخب برتر، مستعد حمایت و برگزیده آزاد با وصول طرح تفصیلی و ارزیابی کمیته ستاد مرکزی خواهد بود، گفت: هر طرحی که حائز 80 تا 100 امتیاز باشد به عنوان طرح برتر انتخاب شده و مبلغ 100 میلیون ریال به عنوان جایزه نقدی به صاحب اثر اعطاء می‌شود. طرحی که حائز 60 تا 80 امتیاز باشد به عنوان طرح مستعد حمایت انتخاب شده و مبلغ 70 میلیون ریال به عنوان جایزه نقدی به صاحب اثر اعطاء می‌شود. این طرح‌ها به کارگروه اجتماعی وزارت کشور، دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط برای حمایت و اجرا در سطح ملی ارجاع می‌شود.

وی در مورد طرح‌های برگزیده آزاد بیان داشت: ارزیابی و انتخاب طرح‌های برگزیده آزاد و اعطای جوایز، طبق شاخصه‌های کمیته ستاد مرکزی صورت می‌پذیرد و از حیطه اختیارات کمیته‌های استانی خارج است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم افزود: علاقه مندان برای مشاهده فرم‌های مورد نیاز، سنجه‌هاي گزينش طرح‌های پیشنهادی و جدول معیارهای ارزیابی و پایش اولیه به کانال تبیان قم در پیام رسان ایتا به آدرس @tebyan_qom و صفحه yun.ir/489nw3 در سایت اداره کل مراجعه کنند./1350/

ارسال نظرات