۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸
کد خبر: ۶۷۲۷۹۱
طی نشستی صورت گرفت؛

بررسی زمینه‌های همکاری حرم مطهر حضرت معصومه و جامعه‌المصطفی العالمیه

بررسی زمینه‌های همکاری حرم مطهر حضرت معصومه و جامعه‌المصطفی العالمیه
نشست بررسی زمینه‌های همکاری میان حرم مطهر حضرت معصومه(س) و جامعه المصطفی‌العالمیه در پژوهشکده علامه طباطبایی(ره) حرم مطهر برگزار شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام شهاب‌الدین مشایخی رئیس مركز امور طلاب و خانواده‌های جامعه‌المصطفی العالمیه به همراه جمعی از مسئولان این مجموعه با حضور در سالن جلسات پژوهشکده علامه طباطبایی(ره) حرم مطهر با هادی محمودنژاد قائم مقام تولیت آستان بانوی کرامت دیدار و گفت‌وگو کرد.

محمودنژاد طی سخنانی در این نشست با بیان این که تعامل میان نهادهای دینی منصفانه و در چارچوب مقررات دنبال می‌شود، افزود: تا جایی که خللی در امور اداره آستان مقدس ایجاد نشود ما در راستای رسالت اصلی خود که حفظ و نشر معارف اهل بیت علیهم‌السلام است همکاری لازم را با مجموعه‌های مرتبط خواهیم داشت.

در این دیدار زمینه‌های همکاری و تعامل میان حرم مطهر بانوی کرامت و جامعه المصطفی العالمیه در عرصه‌های فرهنگی و اقتصادی مورد گفت‌وگو قرار گرفت.

مرتضی محمد علی مدیرکل حوزه ریاست، علی القاصی مدیرعامل شرکت تعاونی، حمید شیخی مسؤول کارگزینی و روح الله ابراهیمی معاون اداری مالی جامعه المصطفی و همچنین محمد واحدی معاون پشتیبانی، مجید اسلامی‌پناه مدیر املاک و موقوفات و ابراهیم اسلام پناه مدیرعامل مؤسسه زائر کریمه از سوی آستان مقدس در این نشست حضور داشتند./1350/د101/ف

ارسال نظرات