۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۶۷۲۸۷۳
مدیر حوزه علمیه لرستان:

کلاس های درس نیم سال دوم تحصیلی حوزه حضوری و مجازی برگزار می شود

کلاس های درس نیم سال دوم تحصیلی حوزه حضوری و مجازی برگزار می شود
لرستان - حجت الاسلام عبداللهی گفت: در نیم سال دوم کلاس های کمتر از 15 طلبه به صورت حضوری برگزاری می شود و دیگر کلاس ها با توجه به نظر اساتید حضوری یا مجازی خواهد بود.

حجت الاسلام احد عبداللهی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: در زمینه نحوه برگزاری کلاس ها در نیم سال دوم تحصیلی تصمیمات جدیدی اتخاذ شده است که به مدیران مدارس ابلاغ می شود.

مدیر حوزه علمیه لرستان عنوان کرد: در نیم سال دوم سال تحصیلی حوزه دروس پایه های اول تا سوم و کلاس های کم جمعیت پایه های چهارم تا دهم به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه کلاس های کمتر از 15 نفر، کم جمعیت محسوب می شوند، افزود: رعایت پروتکل های بهداشتی در برگزاری این کلاس ها ضروری است.

حجت الاسلام عبداللهی بیان کرد: برگزاری سایر کلاس ها به صورت حضوری یا مجازی، به صلاحدید مدیر هر مدرسه علمیه استان اعلام می شود.

وی با بیان اینکه برگزاری کلاس هایی که اساتید بالای 65 سال سن دارند با موافقت استاد خواهد بود، یادآور شد: برگزاری این کلاس ها می تواند در مدرسه علمیه، مسجد، حسینیه و یا هر مکان دیگری باشد که ساعات برگزاری کلاس، تردد در آن کم باشد.

مدیر حوزه علمیه لرستان با اشاره به برگزاری امتحانات نیم سال دوم سال تحصیلی 1400 – 1399 خاطرنشان کرد: برگزاری امتحانات سطح یک و دروس غیر اصلی پایه های 7 تا 10 بر عهده مدارس علمیه خواهد بود.

وی ادامه داد: طرح سؤال امتحانات اصلی و تجدیدی دروس رسائل، مکاسب و کفایه پایه های 7 تا 10 بر عهده حوزه علمیه استان است.

حجت الاسلام عبداللهی با بیان اینکه امتحانات در همه پایه ها و مقاطع، مطابق با قانون جاری حوزه های علمیه از همه محدوده می باشد، گفت: مدیران و معاونان آموزش مدارس علمیه باید ضمن نظارت بر پیشرفت کمی و کیفی دروس، نسبت به اطلاع رسانی و توجیه طلاب اقدام لازم را معمول نمایند.

وی در ادامه اظهار داشت: نحوه برگزاری امتحانات پایان سال و امتحانات تجدیدی تابستان (حضوری یا مجازی)  با توجه به شرایط شیوع کرونا اعلام خواهد شد./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات