۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۶۷۲۸۷۷

مسابقه روایت مواسات برگزار می‌شود

مسابقه روایت مواسات برگزار می‌شود
مسابقه روایت مواسات توسط مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در راستای انعکاس کمک‌های مومنانه بانوان حوزوی که به یاری هم‌میهنان خود شتافته‌اند، برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، مسابقه روایت مواسات توسط مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در راستای انعکاس کمک‌های مومنانه بانوان حوزوی که با لبیک به ندای رهبر و مقتدای خویش به یاری هم‌میهنان شتافته‌اند، برگزار می‌شود.

در این مسابقه با فراخوان متن، عکس و فیلم از بانوان حوزوی در موضوعات؛ یاری رساندن به بیماران مبتلا به کرونا، مساعدت در تجهیز و تدفین متوفیان کرونا، جمع آوری کمک‌های مردمی جهت اهدا به خانواده‌های نیازمند مدیریت، ساماندهی و اهدای کمک‌ها به خانواده‌های نیازمند و تلاش جهت کاهش الام خانواده‌ها، ضمن شرکت در این مسابقه، زمینه بازشناسی و بازنمایی مطلوب از مواسات در ایام کرونا را فراهم آورند‌.

لازم به ذکر است آثاری در مسابقه شرکت داده می‌شود که دارای توضیحاتی درمورد محتوای اثر ارسالی از قبیل؛ طلبه، طلاب یا مدرسه علمیه فعال در کمک رسانی، شهر و محل کمک، کمک گیرندگان و... باشد که به ۳ نفر از ارسال‌کنندگان آثار برتر در هر قالب جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت شرکت در مسابقه روایت مواسات می‌توانند تا ۱۱ بهمن ماه، آثار خود را به پست الکترونیکی pr@whc.ir یا به شناسه H_zakeri@ در پیام رسان ایتا ارسال کنند.

 

آ // مسابقه روایت مواسات برگزار می‌شود

ارسال نظرات