۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۶۷۲۸۸۴
نماینده ولی فقیه در لرستان:

توانمندسازی طلاب در استان نیازمند همراهی و همکاری است

توانمندسازی طلاب در استان نیازمند همراهی و همکاری است
لرستان - حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر ضرورت تقویت و توانمندسازی طلاب در استان تأکید کرد و گفت: این مهم نیازمند همراهی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، ظهر امروز در دیدار با معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: تقویت و توانمندسازی طلاب در استان نیاز به همراهی و همکاری دارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان داشت: حوزه علمیه به یک شکل و دفتر تبلیغات اسلامی به شکل دیگر در تقویت و توانمندسازی مبلغان و اعزام این قشر به مناطق مختلف نقش افرین هستند.

وی ادامه داد: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با توان علمی و اجرایی و تجاربی که دارد می‌تواند در این زمینه کمک بسیار خوبی به ما داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی یادآور شد: لرستان روستاهای دورافتاده زیادی دارد که از داشتن روحانی محروم هستند و در بسیاری از مناطق مساجد ساخته شده اما تعداد روحانیون کم است، باید زمینه حضور روحانیت در این مناطق فراهم شود.

وی اظهار داشت: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در قالب روحانی هجرت و مستقر از جهت معرفت افزایی و بصیرت افزایی می‌توانند کمک کننده به استان باشد.

امام جمعه خرم آباد با تأکید بر اینکه در زمینه آموزش در مسائل روانشناسی، فن خطابه و تبلیغ و… نیاز به همکاری‌ها و مشارکت بیشتر است، عنوان کرد: استفاده از کارشناسان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم مو انجام فعالیت فرهنگی و تبلیغی در سطح مناطق مؤثر است./9451/

 

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات