۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۵
کد خبر: ۶۷۲۹۳۹
حجت الاسلام والمسلمین مجتهد شبستری عنوان کرد؛

تحریم آستان قدس؛ نشانگر عمق کینه و خبث باطنی آمریکا نسبت به اعتقادات مردم

تحریم آستان قدس؛ نشانگر عمق کینه و خبث باطنی آمریکا نسبت به اعتقادات مردم
نماینده خبرگان تحریم آستان قدس رضوی و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) از سوی آمریکا را مورد توجه قرار داد و آن را نشانگر عناد آنها با اعتقادات مردم و پیشرفت کشور دانست.

حجت الاسلام والمسلمین جواد مجتهد شبستری نماینده مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، ضمن محکوم کردن اقدام آمریکا در تحریم آستان قدس رضوی، این حرکت مذبوحانه را نشانگر استیصال و عمق کینه استکبار از اعتقادات مذهبی ایرانیان دانست و گفت: امروز پشتوانه دشمنی مردم ایران با مستکبران و جنایتکاران که آمریکا نماد آن محسوب می شود، اعتقادات مذهبی است.

وی با اشاره به اینکه تحریم آستان قدس رضوی نشانگر عداوت آمریکا با اعتقادات مردم ایران است، ادامه داد: مردم ایران بر اساس اعتقادی که به دین داشته و توجهی که به اولیای الهی دارند، دشمن آمریکا و شیاطین و استکبار هستند، از این جهت مستکبران با تحریک آستان قدس قصد دارند به اعتقادات مردم ما ضربه وارد کنند، زیرا متوجه شده اند که دشمنی ما با آنها ریشه در اعتقادت دارد.

حجت الاسلام والمسلمین مجتهد شبستری به جایگاه فرهنگی و اعتقادی آستان قدس رضوی اشاره کرد و گفت: این آستان مقدس بر اساس نذورات مردم، کارهای اقتصادی هم داشته و دارد و دشمنان از این جهت نیز می خواهند با تحریم آن کینه خود را بروز دهند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: تحریم آستان قدس رضوی نه تنها عقاید مردم را سست نخواهد کرد، بلکه چون مردم به امام هشتم(ع) اردات خاصی دارند، تنفرشان از آمریکا زیادتر خواهد شد.

وی همچنین به تحریم ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) اشاره کرد و این امر را نتیجه مخالفت استکبار با پیشرفت های علمی و استقلال کشور دانست و بیان کرد: این ستاد، مؤسسه ای است که عمدتاً در خدمت پیشرفت، رسیدگی به محرومان و مستضعفان است و طرح هایی را دنبال می کند که منجر به تعالی و استقلال کشور در جنبه های مختلف می شود، از این رو تحریم این مؤسسه به منزله ضربه زدن به خدمات این ستاد و مخالفت با پیشرفت و تعالی و استقلال کشور است.

حجت الاسلام والمسلمین مجتهد شبستری با بیان اینکه امروز استکبار جهانی با مخالفت با پیشرفت، ترقی و تعالی کشور باطن خود را نشان می دهد، تصریح کرد: تحریم هایی که دشمنان ملت متوجه کشور و مسؤولان و ستادها می کنند، عمق کینه و خبث باطنی آنها را آشکار می کند.

وی در پایان ابراز کرد: امروز مردم بیش از پیش متوجه کینه ها و دشمنی های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا می شوند، زیرا این کشور جنایتکار با حرکت ما به سوی پیشرفت مخالف است./841/ت302/ب1

ارسال نظرات