۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۶۷۲۹۶۴
نماینده ولی فقیه در لرستان:

حمایت از ورزش در راستای حفظ منافع ملی ضروری است

حمایت از ورزش در راستای حفظ منافع ملی ضروری است
لرستان - حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه حمایت از ورزش در راستای حفظ منافع ملی ضروری است، گفت: با حمایت از ورزش باید حضور جوانان در رشته های ورزشی تقویت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، ظهر امروز در برگزاری رزمایش ورزش احسان که در سالن شهید چاغروند مجموعه تختی خرم‌آباد برگزار شد، گفت: رزمایش همدلی فرصتی برای تقویت احسان و حس نوع دوستی در جامعه است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه مشاغل فراوانی بر اثر شیوع ویروس کرونا تعطیل شدند، افزود: برگزاری رزمایش همدلی و مواسات باید همچنان ادامه داشته و تقویت شود.

وی در ادامه بر ضرورت حمایت از ورزش تأکید کرد و اظهار داشت: مدیران، بخش خصوصی و خیران در راستای منافع ملی باید به ورزش کمک کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر ضرورت گرایش جوانان به سمت ورزش تأکید کرد و گفت: باید از ورزش حمایت شود، زیرساخت ها تقویت و زمینه حضور و فعالیت جوانان در رشته های ورزشی فراهم شود.

وی در ادامه با بیان اینکه ورزش موجب پیشگیری از آسیب های اجتماعی می‌شود، اظهار داشت: فراهم ساختن زمینه حضور جوانان در رشته های ورزشی افزون بر کاهش آسیب های اجتماعی در ارتقای اخلاق و معنویت در جامعه مؤثر است.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: جوانی، پهلوانی و ارزش ها با معارف دینی گره خورده و ورزش پهلوانی از دیرباز با مردم ایران و استان لرستان همراه است.

وی با اشاره به اینکه سابقه ورزش کشتی و منش پهلوانی و جوانمردی کشتی گیران کشور از قرن های گذشته زبانزد بوده و نظام جمهوری اسلامی خدمات خوبی در بحث ورزش انجام داده است، عنوان کرد: مدال هایی که توسط ورزشکاران لرستانی در مسابقات جهانی به دست آمده با مدال های قبل از انقلاب بیشتر است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی اظهار داشت: برای رسیدن به هدف ها و آرمان های مد نظر فاصله زیاد داریم و باید در این زمینه برنامه ریزی کنیم و همچنان حمایت مدیران و مسؤولان از ورزش ضروری است.

گفتنی است، در این رزمایش همدلی یک هزار و 500 بسته معیشتی بین خانواده های ورزشکاران متضرر از کرونا توزیع شد./9451/پ210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات