۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۶۷۳۰۹۴
مسؤول امور طلاب حوزه علمیه لرستان:

شرکت ۲۵ طلبه در کارگاه آموزشی مشاوره بالینی

شرکت ۲۵ طلبه در کارگاه آموزشی مشاوره بالینی
حجت الاسلام هادیان از برگزاری کارگاه آموزشی سه روزه با محوریت مشاوره بالینی خبر داد و گفت: در این کارگاه ۲۵ طلبه خواهر و برادر شرکت دارند.

حجت الاسلام سید مراد هادیان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، از برگزاری کارگاه مشاره بالینی ویزه طلاب لرستان خبر داد و بیان داشت: این دوره آموزشی از پنج شنبه آغاز شده است و امروز به پایان می رسد.

مسؤول امور طلاب حوزه علمیه لرستان افزود: در این کارگاه آموزشی 25 نفر از طلاب حوزه علمیه خواهران و برادران لرستان شرکت دارند و آموزش های مشاوره بالینی را برای خدمت رسانی به مردم فرا می گیرند.

وی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این کارگاه های آموزشی کاهش مشکلات ناشی از کرونا از جمله رفع استرس و نگرانی ها بوده و طلاب آموزش لازم را زیر نظر اساتید حوزه فرا می گیرند.

حجت الاسلام هادیان بیان داشت: پس از فراگیری آموزش های لازم در حوزه مشاوره و تبلیغ بالینی، طلاب برای خدمت به مراکز درمانی و بهداشتی اعزام می شوند.

وی بیان کرد: طلاب از ابتدای شیوع ویروس کرونا در جامعه فعالیت های مشاوره ای و تبلیغی فرهنگی داشته و این برنامه ها تا پایان قطع کامل زنجیره انتقال ویروس کرونا ادامه دارد.

حجت الاسلام هادیان خاطرنشان کرد: طبق برنامه های پیش روی حوزه علمیه دوره های آموزشی همواره برای طلاب در زمینه های مختلف برگزار می شود./9451/ت210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات