۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۲
کد خبر: ۶۷۳۱۲۸

جذب سرباز طلبه در قرارگاه شتابدهی تحول اجتماعی ثمر

جذب سرباز طلبه در قرارگاه شتابدهی تحول اجتماعی ثمر
قرارگاه شتابدهی تحول اجتماعی ثمر از بین طلاب تعدادی نیروی امریه جذب می‌نماید.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، قرارگاه شتابدهی تحول اجتماعی ثمر از بین طلاب واجد شرایط جهت انجام خدمت وظیفه تعدادی نیروی امریه جذب می نماید.

اتمام پایه نهم، خوش فکر و دارای روحیه اجتماعی بالا، داشتن روحیه کار جمعی، ارتباطات و روابط عمومی قوی و پایبندی به قوانین مرکز از جمله شرایط عمومی این مرکز است.

داشتن تخصص در طراحی و گرافیک، تسلط بر کار با نرم افزارهای گرافیکی و تصویر سازی با فتوشاپ و ایلوستریتور، مهارت در تصویر گری و طراحی کاراکتر، تسلط بر کار با نرم افزار ایندیزاین و مهارت صفحه آرایی، تسلط بر کار با نرم افزارهای تدوین و ساخت فیلم مانند پریمیر، تسلط بر کار با نرم افزارهای افترافکت و ساخت موشن گرافیک و موشن مستند، سابقه گویندگی و مجری گری و همچنین مهارت در زمینه نویسندگی و تجربه نگاری، خبرنگاری و مصاحبه گری، دارا بودن مهارت در یکی از موارد مذکور، شرایط اختصاصی پذیرش است.

جذب و استخدام برگزیده ها پس از دوره ی سربازی، زمینه سازی رشد مهارتی و خلاقیت برگزاری دوره های آموزشی و توانند سازی رایگان از جمله مزیت سرباز طلبه های برگزیده است.

طلاب علاقه مند و واجد شرایط سابقه و آثار تولیدی خود را جهت بررسی و دعوت به همکاری به نشانیmojahedehagh@ در پیام‌رسان ایتا ارسال نمایند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02538812123 حاصل فرمایند./1350/ت۲۰۳/ف

ارسال نظرات