۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۶۷۳۱۸۳

نگاهی به تازه های شبکه های اجتماعی امروز

نگاهی به تازه های شبکه های اجتماعی امروز
ظاهراً خط ویژه مسئولان است نه اتوبوس!، واقعا ایران محتاج ترحم دشمن است؟، چرا بایدن از ترامپ خطرناک‌تر است؟، این بودجه آخرین قمار روحانی است بخشی از تازه های شبکه های اجتماعی امروز است.

به گزارش خبرگزاری رسا، ظاهراً خط ویژه مسئولان است نه اتوبوس!، واقعا ایران محتاج ترحم دشمن است؟، چرا بایدن از ترامپ خطرناک‌تر است؟، این بودجه آخرین قمار روحانی است بخشی از تازه های شبکه های اجتماعی امروز است.

 

ظاهراً خط ویژه مسئولان است نه اتوبوس!

سیدنظام الدین موسوی نماینده مجلس درباره عبور مسئولان از خط ویژه در توییتی نوشت: در حال بررسی صدور مجوزهای "خط ویژه" برای مسئولان مختلف هستم.

فقط در یک مورد سال ۹۷ برای همه نمایندگان مجلس دهم مجوز خط ویژه آماده شده بود که در همان زمان مورد اعتراض آقای بیگی نماینده تبریز قرار میگیرد.

ظاهراً این خط ویژه مسئولان است نه خط ویژه اتوبوس!

 

 

 

واقعا ایران محتاج ترحم دشمن است؟

حجت‌الله عبدالملکی، اقتصاددان در انتقاد به دولت روحانی در توییتر نوشت: طی ۸سال دفاع مقدس، بیش از ۲۰۰ هزار نفر شهید و صدها هزار نفر جانباز شدند تا اقتدار کشور حفظ و زمینه پیشرفت عزتمندانه ملت فراهم شود! اما در ۷ سال گذشته عده‌ای کاری کردند که همه تصور کنند محتاج «ترحم دشمن» هستیم!

 

 

 

چرا بایدن از ترامپ خطرناک‌تر است؟

کانال تلگرامی لیبانیران درباره بایدن نوشت: برخی از آمدن بایدن خوشحالند اما واقعیت این است که بایدن بدتر و خطرناک‌تر از ترامپ است.

 همسران سه فرزند بایدن یهودی هستند و تربیت آنها بر اساس دیانت یهودی انجام می‌شود

جو بایدن به صهیونیست بودن افتخار می‌کند و این موضوع را با صدای بلند بارها در رسانه‌های مختلف از جمله هنگام کمپین انتخاباتی‌اش  اعلام کرده است. او حامی سرسخت اسراییل است.

همسر کاملا هریس دوگ ایمهوف یک یهودی تندرو است و اولین یهودی است که بصورت رسمی به عنوان همسر نایب رییس وارد کاخ سفید می‌شود. کاملا هریس تمام اعیاد یهودی را جشن می‌گیرد و در شبکه‌های اجتماعی هم منتشر می‌کند. او هم حامی اسراییل است و به این کار افتخار می‌کند.

شاکر زلوم - پایگاه خبری اضاءات

با این اوصاف وضع ایران و بطور کل دشمنان اسراییل در این دوره بدتر از دوران ترامپ خواهد بود و همانطور که خداوند در قرآن فرموده آنها از ما راضی نخواهند شد مگر به آیین آنها در بیاییم.

البته این روزها باید گفت یهود از شما راضی نمی‌شوند حتی اگر به آیین آنها در بیایید. آنها در تعامل با امارات نشان دادند بقیه را فقط برای بردگی می‌خواهند نه تعامل دو طرفه انسانی برابر.

 

 

این بودجه آخرین قمار روحانی است

یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: اگر پیش بینی فروش نفت محقق نشود، خوابِ انتخاباتیِ ارز مجددا از تابستان آشفته خواهد شد.

این بودجه اساسا برای مذاکره طراحی شده

پیام ماهرانه‌ای است اما اگر چرخ مذاکره به هر دلیلی نچرخد شرایط سخت‌تر می‌شود

این بودجه آخرین قمار روحانی است... برای میراثی که شاید از او به یادگار بماند

 

 


وقتی تو اردوی آماده سازی شعب ابیطالب شرکت می‌کنی!

یک کاربر فضای مجازی طی توییتی نوشت: کارنامه ۸ ساله دولت روحانی در کاهش مصرف کالاهای اساسی

اون یک مورد افزایش مصرف مرغ هم به دلیل این بوده که ملت توان خرید گوشت قرمز نداشتن سوئیچ کردن به گوشت مرغ

یعنی میخوام بگم قشنگ توی اردوی آماده سازی شعب ابیطالب شرکت کردین

 

 


کشتن ترامپ حتی به فتوا هم نیاز ندارد

عبدالله گنجی، فعال رسانه‌ای در توییتر نوشت: دیلی میل با انتشار فیلمی از حضور ترامپ در زمین گلف به تعداد قابل توجه ماموران سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از جان رئیس جمهور سابق آمریکا اشاره کرده است. سلمان رشدی با فتوای امام ٣٢ سال است در سوراخ زندگی می کند ترامپ به فتوا هم نیاز ندارد.

 

اگر امثال عنابستانی این نامه را می‌خواندند...

یک کاربر فضای مجازی در واکنش به سیلی زدن نماینده مجلس به سرباز راهور طی توییتی نوشت: علی(ع) در نامه به مالک می‌فرمایند که فریاد مزن من بر شما گمارده‌ام، فرمان میدهم باید اطاعت شوم؛ این وضع موجب فساد دل وضعف دین است. اگر حکومت برایت خودبزرگ‌بینی آورد به بزرگی سلطنت خدا نظر کن.

خدا گردنکش را خوار و متکبر را پست میکند.

اگر امثال عنابستانی این نامه را میخواندند به کسی سیلی نمیزدند.

 

 

 
 
علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات