۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۶۷۳۲۱۵

جذب سرباز طلبه در حفاظت اطلاعات قوه قضائیه

جذب سرباز طلبه در حفاظت اطلاعات قوه قضائیه
حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه در تهران و سایر مراکز استان‌ها، از میان طلاب حوزه علمیه سرباز طلبه امریه جذب می‌کند.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه به منظور تکمیل کادر وظیفه خود در تهران و سایر مراکز استان ها، از میان طلاب حوزه علمیه سرباز طلبه امریه جذب می کند.

اولویت جذب با فعالان قرآنی دارای تخصص در زمینه حفظ، قرائت، پژوهشگران دارای پایان نامه و مقاله و همچنین فعالان فرهنگی با روابط عمومی بالا و دارای سابقه کار است.

اتمام پایه هشتم، قبولی در مصاحبه شفاهی، آشنایی کار عمومی با رایانه، حفظ شئونات طلبگی و تریجحا ساکن مرکز استان بودن از جمله شرایط عمومی جذب است.

همچنین طلاب سرباز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه از حقوق و مزایا مطابق دستورالعمل برخوردار خواهند شد؛ علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند در روزهای اداری به غیر از پنج شنبه ها با شماره تلفن 02139982034 تماس حاصل نمایند./1350/ت203/ف

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
احمدعلی بنی احمدی
Iran (Islamic Republic of)
۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۴
نظر ماخدمت کردن به کشور است سعی کنیم تا آخرین نفس جای داریم به کشورمان خدمت کنیم نظرخود اینست که سعی کنید اگر فردی تو سن بالاتر هم بود کارکرد خوبی رو دارد که باعث رونق کشور وجامعه می‌شود جذب کنیدتاکشور دچارمشکل ایجاد نشه مهم اینستکه خدمت به جمهوری اسلامی ایران کند
0
0