۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۶۷۳۲۲۴
وقتی تاریخ فراموشمان شود؛

عکا و هزاران گزیدگی از سوراخ اعتماد به برجام‌های غربی

عکا و هزاران گزیدگی از سوراخ اعتماد به برجام‌های غربی
صفحات تاریخ پر شده از شقاوت‌های غرب، هنگامی که ایدئولوژی ماتریالیستی غرب را فراموش کردیم، پیش پای نوچه‌هایش زانوی تسلیم فرود می‌آوریم و برای مدتی فروش نفت التماس می‌کنیم!

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، هیچ‌گاه ناله‌های سوزناک کودکان و نوزادان مسلمان از کوچه پس کوچه‌های شهر عکا از خاطره هیچ مورخی فراموش نخواهد شد. چشمان تاریخ، دئانتی را ثبت کرد که هیچ‌گاه به‌فکر مغول خطور نکرد و هیچ‌گاه امویان بر انجام آن جرئت نکردند. داغ در آن‌جا بیشتر می‌شود که بشنوید پدران و رزمندگان اسلام را در این شهر، پیش چشمان مادران و فرزندان سر بریدند، سپس به سراغ زنان آمدند و در نهایت چاقو‌های آغشته به خون را زیر گلوی کودکان گذاشتند!

جنایت‌هایی هم‌کفو حادثه کربلا

به‌قدری این جنایت‌های غربی‌ها سخت و ناگوار بوده که علامه شهید مطهری در کتاب حماسه حسینی به خود جرئت نمی‌دهد تا جنایت‌های شمر و خولی و دیگر حیوانات وحشی در دشت کربلا را با جنایت‌های بی‌شمار مسیحیان در جنگ‌های صلیبی مقایسه کند و حادثه کربلا را بی‌نظیر بخواند. جنایتی که شاید اولین برجام‌های تاریخی به‌شمار رود.

نتیجه اعتماد به برجام 598

نتیجه اعتماد به برجام ۵۹۸، کشتار عظیمی بود که منافقین در عملیات مرصاد به راه انداختند.

 

منشأ جنایت‌های ناتمام غرب

بدیهی است وقتی ایدئولوژی ماتریالیستی غرب را نمی‌دانیم که حاضرند برای منفعت دنیوی خود دست به هر اقدامی ولو غیر انسانی بزنند و با این وجود پای مکاتب دیپلماتیک آن‌ها زانوی حقارت می‌زنیم و از نوچه‌های بی‌سر و پایش التماس می‌کنیم تا با بازی‌های اقتصادی جلوی فروش نفت را نگیرند، این می‌شود که صفحات پر ارزش تاریخی که جنایت‌های یهودیان غربی را بر شمرده و به سطل آشغال خانه‌هایمان راهی می‌کنیم و از بستن دهان منتقدان به شیطان پناه می‌بریم. در اینجاست که در کانون و مهد تشیع در جای دیپلماسی حماسه، دیپلماسی زبان حیوانات فهمی می‌نشیند که از عقل و نقل اسلامی تهی گشته.

در پایان جنگ صلیبی سوم قرار بود ۲۷۰۰ تن از مسلمانان و رزمندگان اسلام که در شهر عکا توسط اروپاییان اسیر شده بودند در یک معاهدۀ برجام‌گونه اسرای مسیحی به‌همراه مبلغ زیادی پول به‌عنوان غرامت به اروپاییان داده شود. اروپاییان نیز قصد داشتند تا برای بازسازی نیروهای خود، عقب نشینی کنند و از طرفی خوی بدعهدی‌شان اجازه نمی‌داد تا اسرای مسلمان را تحویل دهند، برای همین تمام نیروهای نظامی، مردان، زنان و حتی کودکان و نوزادان را سر بریدند. یزیدیان به‌خود اجازه جنگ با زنان را نمی‌دادند و چه شد که اروپاییان خویی بدتر از یزیدان پیدا کردند و به زنان که هیچ، به نوزادان نیز رحم نکردند.

 

هزاران گزیدگی از یک سوراخ اعتماد به برجام‌های غربی، محمدحسین کتابی

جنایت بزرگ‌تر غربی‌ها، فعالیت و مسؤولیت گرفتن تربیت یافتگان مکتب غرب در کشورمان است که هیچ‌گاه از دست آنان آسودگی و آرامش نخواهیم یافت!

دهان دریدگی پرورش یافتگان مکتب غرب!

جنایت جنگی مصعب‌بن‌زبیر، تنها، قتل‌ عام سربازان نظامی و قتل همسر مختار ثقفی بود؛ اما جنایت جنگی ریچارد‌ها و انگلیسی‌ها، در آغاز، با کشتار زنان و کودکان و تخریب شهر‌ها همراه بود. البته هنوز بزرگ‌ترین جنایت آن‌ها بر این کشور ادامه دارد و آن تربیت و رسمیت بخشیدن به شاگردانی است که هِر را از بِر تشخیص نمی‌دهند و مبدع تز توهین «منتقلی» به ولی فقیه خویش هستند.

تاریخ در کمین نشسته است؛ چرا که تاریخ تکرار می‌شود. تاریخ عبرت‌هایی دارد که به خوانندگان نکته سنج خود هدیه می‌کند. این را از آن‌جا می‌فهمیم که امام صادق(ع) در حدیثی به این موضوع اشاره می‌فرمایند که اگر ما هر دو حدیث رسیده را در کنار هم مشاهده کنیم، مؤمن عاقل هیچ‌گاه از یک سوراخ دوبار گزیده نخواهد شد.

هزاران گزیدگی از یک سوراخ اعتماد به برجام‌های غربی

تشکیک در عقل و ایمان مشتاقان مذاکره با غرب

وقتی با چنین سابقه طولانی تاریخی از بدعهدی‌های تاریخی غربی‌ها مواجه هستیم و باز می‌خواهیم به پای میز مذاکره با این کشورهای جنایت‌کار برویم باید به عقل و ایمان کسانی که پالس مذاکره با آمریکا می‌دهند شک کرد؛ چرا که یک کودک اگر یک‌بار از موضوعی زخم بخورد، حواس خود را جمع می‌کند تا دوباره در آن تله نیافتد؛ اما چقدر انسان‌هایی که از کودک هم کودک‌‌ترند.

هنگامی که رهبر انقلاب قاطعانه در برابر واکسن‌های انگلیسی و آمریکایی اعلام موضع کرد، کسانی که همیشه خود را در مقام منتقد می‌شمارند و ضد ولایت فقیه عمل می‌کنند؛ به میدان آمدند و این دستور رهبر انقلاب را یک دیکتاتوری خواندند. جا داشت آن کسانی که مدعی خوب بودن واکسن‌های انگلیسی و آمریکایی بودند داوطلب تزریق آن به خود می‌شدند. آن‌هایی که راه را برای این وحشی‌های پست فطرت در کشور باز کرده‌اند، خود وحشی‌تر و پست فطرت‌تر هستند. این را من نمی‌گویم، این کلام شهید مطهری است.

هزاران گزیدگی از یک سوراخ اعتماد به برجام‌های غربی، محمدحسین کتابی

امتداد بارز فرعون و نمرود در غرب

قطعاً این سال‌ها و این زمان سال‌های حساسی است. دشمن در کمین است تا بتواند در اولین فرصت‌ها ضربه خود را بر پیکر اسلام وارد سازد. دوبار قحطی بزرگ در این کشور توسط همین قوم ظالمین کلید خورد که هیچ‌گاه بابت آن غرامتی پرداخت نکردند و چند میلیون ایرانی را به کام مرگ کشاندند. طرح پل پیروزی که توسط چرچیل کلید خورده بود، آیه شریفه «يُقَتِّلُونَ أَبْناءَکُمْ وَ يَسْتَحْيُونَ نِساءَکُمْ وَ في‏ ذلِکُمْ بَلاءٌ مِنْ رَبِّکُمْ عَظيمٌ» را تحقق بخشیدند که مصداق بارز ظهور فرعون‌ها و نمرودها در این کشورهاست. انگلیسی‌ها از نیروی انسانی این کشور برای ساخت راه آهن استفاده کردند، در برخی مناطق به نوامیس ایرانی تجاوز کردند و در نهایت هر کسی را که جلوی خویش دیدند را به قتل رساندند تا بتوانند آذوقه‌ها را جمع آوری و به جبهه شوروی ارسال کنند.

حال صحیح است که کسانی از این سپاهِ پیروز و پیشتاز حق به سوی سپاه کفر، ظلم و جور باطل شتافته‌اند و برای ارضای قدرت طلبی‌های خود، دست به دامان آن شقی‌ترین اشقیای عالم شده‌اند؟ قطعاً این همه شقاوت و بی‌فکری منشأیی غیر از کند هوشی و تغافل دارد. دشمن داخلی ما هوشیارتر است! مراقب باشیم، کفتارها و شغال‌ها بیدارند.

 

منابع و مأخذ جهت مطالعه:

۱- حماسه حسینی، شهید مطهری، صفحه ۱۸ و ۱۹

۲- صحیفه امام خمینی، جلد ۱۵، صفحه ۴۴۶

۳- دشمن شدید، حجت‌الاسلام طائب، جلد ۱

۴- فلسفه تاریخ، شهید مطهری، ج ۱، ص ۲۳۰

۵- اصول کافی، ج ۲، ص ۲۴۱

۶- کتاب شیخ مفید، ص ۲۴۵
 
محمدحسین کتابی
محمدحسین کتابی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۳
صحیح...
8
2
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۹
متن غنی و خوبی بود، بخصوص تیکه های قشنگی که درباره این .. نوشته اید
9
2
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹
احسنت
6
2
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۶
زیاد خوب نبود
اگه منصفانه مطلب می‌نوشتید، خیلی بهتر بود
0
5
ناشناس
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۷
حرف از انصاف نزن، انصاف؟ این همه آدم کشته شده میگی حرف از انصاف نزن؟ تو اصلا مسلمونی؟ تو اصلا آدمی؟ شهید مطهری خوب امثال شماها رو توی همون کتاب رو کرده...
فرض کن بچه ات رو جلوی چشمات بکشند خاک بر سر چنین تفکری