۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۶۷۳۲۵۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان مطرح کرد؛

نقش اثر گذار مبلغین روحانی در کنترل شیوع ویروس کرونا

نقش اثر گذار مبلغین روحانی در کنترل شیوع ویروس کرونا
لرستان - حجت الاسلام قدرتی، به نقش مؤثر روحانیت در کنترل بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: فعالیت های این سازمان در زمینه مقابله با ویروس کرونا و خدمت به مردم ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام مهدی قدرتی، ظهر امروز در دیدار با مشاور رییس دانشگاه علوم پزشکی و معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری که در این دانشگاه برگزار شد، گفت: در جریان شیوع بیماری کرونا مبلغین روحانی همگی به منویات رهبری توجه وافر داشته اند و به کمک مردم و اقشار کم برخوردار شتافتند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی با استفاده از ظرفیت مبلغان روحانی و حضور بی نظیر روحانیون در جامعه، در کنترل و شیوع ویروس کرونا بسیار اثر گذار بوده است، افزود: روحانیت در عرصه خدمت رسانی به مردم همواره در صحنه حاضر است.

وی ادامه داد: روحانیت با تکیه بر روحیه جهادی در زمینه ضدعفونی کردن معابر، خیابان ها و ادارات و همچنین در تهیه و توزیع مواد ضدعفونی کننده و کمک های معیشتی نقش آفرین بودند.

حجت الاسلام قدرتی بیان کرد: فعالیت تبلیغی مبلغان در جامعه ادامه دارد و مبلغان همواره در عرصه خدمت رسانی به مردم و کمک به خانواده های متضرر از کرونا در قالب گروه های جهادی در حال فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه ایجاد جو پایدار و کنترل ویروس کرونا مرهون زحمات شبانه روزی کادر درمان، مدیران و مسئولین ساعی دانشگاه علوم پزشکی لرستان است، گفت: مبلغان و روحانیت در زمینه اطلاع رسانی به مردم و هشدار برای رعایت پروتکل های بهداشتی و جلوگیری از گسترش این ویروس نیز فعالیت داشته و دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان بیان کرد: این سازمان با هدایت‌های مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی لرستان در راستای خدمت به مردم و اجرای طرح سردار شهید«حاج قاسم سلیمانی» در بسیاری از مراحل فرهنگی مبارزه با کرونا حضور داشته است.

وی یادآور شد: تجلیل از پزشکان، پرستاران و کادر درمانی در روز پرستار و ولادت حضرت زینب(س) از دیگر اقدامات سازمان تبلیغات اسلامی برای قدردانی از زحمات کادر درمان که امروز به عنوان مدافعان سلامت در حال خدمت رسانی به مردم هستند، بوده است.

حجت الاسلام قدرتی بیان داشت: همواره فعالیت های فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در زمینه روشنگری و بصیرت بخشی بین مردم و انجام فعالیت فرهنگی تبلیغی برای کمک به قطع کامل زنجیره انتقال ویروس کرونا ادامه دارد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات