۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۶۷۳۲۵۶
رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

جامعه مدرسین با صلابت در تمام عرصه‌ها کنار انقلاب ایستاد

جامعه مدرسین با صلابت در تمام عرصه‌ها کنار انقلاب ایستاد
حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال با بیان اینکه جامعه مدرسین با صلابت در کنار انقلاب ایستاد، گفت:این نهاد بابیش از نیم قرن سابقه درخشان در کنار انقلاب و نظام و مردم بوده است.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در جلسه دیدار کارکنان جامعه مدرسین با حضرت آیت الله حسینی بوشهری با تبریک فرا رسیدن ایام مبارک دهه فجر، اظهار داشت: بهمن، ماه پیروزی انقلاب و یادآور مجاهدت های علما و مردم به رهبری امام خمینی است.

وی با اشاره به سابقه جامعه مدرسین و حضور علما و شخصیت های بزرگ در این نهاد حوزوی و انقلابی، افزود: جامعه مدرسین ودیعه گران بهایی است که از سوی علمای برجسته و شخصیت هایی که هرکدام از چهره‌های برجسته علمی، اخلاقی، سیاسی و اجتماعی بودند بنیان گذاری شد و این نهاد با بیش از نیم قرن سابقه درخشان خدمت به اسلام ناب، در کوران فضاهای سنگین رژیم طاغوت به وجود آمد و همواره در کنار انقلاب و نظام و مردم بوده است.

وی افزود: جامعه مدرسین با حمایت علمای بزرگی همچون حضرات آیات مشکینی، یزدی، فاضل، میانجی، سید مهدی روحانی و که زبانزد عام و خاص در مباحث علمی بودند، این جایگاه عظیم و این کشتی بزرگ را در ساحل انقلاب و نظام اسلامی به بهترین وجه اداره کردند.

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال، حمایت از انقلاب و نظام را از جمله وظایف سنگین جامعه مدرسین دانست و گفت: جامعه مدرسین به عنوان عالی ترین نهاد حوزه و روحانیت، در همه عرصه‌هایی که کشور و نظام نیاز داشت، عالمانه و مجاهدانه و با صلابت در کنار انقلاب ایستاد و از وجود سرمایه های خود برای این انقلاب هزینه کرد.

رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین با گرامیداشت یاد و خاطره حضرات آیات یزدی و مصباح یزدی، اظهار داشت: اگرچه قلوب ما از فقدان این بزرگان دردمند است اما بسیار خرسندیم که اعضای آگاه جامعه مدرسین، شخصیت برجسته ای را به عنوان ریاست عالیه جامعه مدرسین معرفی کردند که دارای سابقه ارزشمند تدریس در تمام سطوح خصوصا درس خارج و سابقه مدیریت کلان حوزه هستند.

وی در همین خصوص افزود: آیت الله حسینی بوشهری از شخصیت های محبوب حوزه و ارکان نظام هستند و من به نمایندگی از کارکنان جامعه مدرسین، ضمن تبریک انتصاب ایشان به عنوان ریاست شورای عالی جامعه مدرسین، از حق تعالی می خواهم که عافیت و توفیق بیش از پیش به ایشان عنایت کند./998/د101/ف

ارسال نظرات