۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۶۷۳۴۹۴
امام جمعه شهر کراچی پاکستان:

از رییس جمهور جدید آمریکا نیز توقع خیری در حق مسلمانان جهان نمی رود

از رییس جمهور جدید آمریکا نیز توقع خیری در حق مسلمانان جهان نمی رود
حجت الاسلام و المسلمین میثمی در خطبه‌ های نماز جمعه گفت: از رییس جمهور جدید آمریکا نیز توقع خیری در حق مسلمانان جهان نمی رود.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین شبیر میثمی امام جمعه مسجد بقیه الله منطقه دیفنس کراچی پاکستان، در خطبه‌ های سیاسی - عبادی نماز جمعه این هفته، گفت: تعلیمات و آموزه های پیامبران و ائمه طاهرین علیهم السلام اساس دین اسلام، چراغ هدایت و موجب رشد اخلاقیات انسان ها است، شکر به نعمت های خداوند متعال باعث افزایش نعمت و کفران نعمت عامل از بین رفتن آن نعمت است.

این روحانی پاکستانی با تاکید به این که خطبه فدکیه حضرت فاطمه الزهرا(س) معدن معرفت و توحید الهی است، اظهار داشت: حضرت فاطمه الزهرا(س) به اعلی ترین مراتب معرفت توحیدی رسیده بودند، سیره ایشان در باب توحید، الگویی برای جهانیان است.

وی بازگشت موج ناامنی و بی ثباتی در عراق را نگران کننده توصیف کرد و اظهار داشت: این انفجار ها زنگ خطری برای دولت محترم عراق است، همه ما برای موفقیت دولت عراق در برابر عملیات تروریست های وهابی داعش دعا می کنیم، البته هدف دشمنان عراق از این انفجار ها، تضعیف حشد الشعبی است.

حجت الاسلام والمسلمین میثمی به عملکرد دولت مودی نخست وزیر هند به شدت انتقاد کرد و گفت: نارندار مودی جنایتکاری است که بویی از انسانیت نبرده است، وی اول هم دینی های خود یعنی هندوها را به قتل رساند، سپس قریب به دو هزار مسلمان را در ایالت گجرات سر برید، کشتار مسلمانان در کشمیر و دهلی، ایجاد موج اسلام ستیزی و مسلمان هراسی در هند و به تازگی سرکوب کشاورزان فعالیت های این جنایتکار است.

وی سکوت سازمان های بین المللی در برابر جنایت های ناراندرا مودی نخست وزیر هند و همراهانش را به شدت محکوم کرد.

امام جمعه شهر کراچی پاکستان به سخنان بایدن در خصوص محاکمه عاملین جنایت خاشقچی اشاره کرد و ابراز داشت: ما از محاکمه جنایتکاران استقبال می کنیم، البته این جنایت ها نتیجه سکوت دولت ها، سازمان ها و نهادهای جهانی است.

وی با بیان این که از رییس جمهور جدید آمریکا نیز توقع خیری در حق مسلمانان جهان نمی رود، ادامه داد: بایدن از فروش اسلحه به عربستان سعودی و عدم تحویل جت های جنگی به امارات متحده عربی ممانعت کرد./988/

ارسال نظرات