۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۶۷۳۵۰۲
نماینده ولی فقیه در لرستان خبر داد؛

برگزاری کنگره ۶ هزار و ۳۰۰ شهید در لرستان

برگزاری کنگره ۶ هزار و ۳۰۰ شهید در لرستان
لرستان - حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی از برگزاری کنگره ۶ هزار و ۳۰۰ شهید در لرستان خبر داد و گفت: برگزاری این کنگره فرصتی برای تبیین ارزش‌ها بین نسل جوان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، ظهر امروز در نشست ویژه خبری ستاد کنگره ۶۳۰۰ شهید استان لرستان با اشاره به برگزاری کنگره ۶ هزار و ۳۰۰ شهید استان لرستان گفت: جهت برگزاری کنگره ۶ هزار و ۳۰۰شهید لرستانی ۲۲ کمیته با ۲۱۷ برنامه و ۴۳ هزار و۳۳۶ اقدام انجام می شود .

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: برگزاری کنگره شهدا گنجینه ارزشمندی است که باید در این گنیجینه ارزشمند و گران بها دُرها را پیدا و به جامعه معرفی کنیم.

وی با بیان اینکه در استان لرستان  وجود امکانات دولتی و مردمی سرمایه های اولیه برگزاری  کنگره ملی ۶ هزار و ۳۰۰ شهید استان لرستان هستند، عنوان کرد: جهت برگزاری این کنگره اتکا ما نخست به گروه های جهادی و جوانان انقلابی است که از همان روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا پیش از دستگاه های دولتی در راستای مقابله با کرونا پای کار آمدند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: در کنگره ۶ هزار و ۳۰۰ شهید لرستانی فعالیت های علمی، پژوهشی، فرهنگی ، ورزشی ، عمرانی و محرومیت زدایی در شورای سیاست گذاری این کنگره درنظرگرفته شده است.

وی با بیان اینکه کنگره ۶ هزار و ۳۰۰ شهید لرستانی دارای مخاطبان خاص و عام است، اظهار داشت: مخاطبان عام این کنگره اقشار و تشکل های مردمی هستند و مخاطبان خاص آن نیز جوانان، فرهنگیان، دانشجویان، دانش آموزان، طلاب و روحانیون است.

امام جمعه خرم آباد با تأکید بر برگزاری کنگره به صورت مردمی و عام تصریح کرد: تاریخ از ما می پرسد که ۶ هزار و ۳۰۰ شهید لرستان چرا شهید شدند بر همین اساس باید در قالب هنر فاخر و برگزاری کنگره نشان دهیم که در جنگ ۸ ساله دفاع مقدس جوانان این استان علی رغم مشکلاتی که داشتند و دیدن سختی های جنگ برای دفاع از دین رفتند و شهید شدند./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات