۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۶۷۳۵۴۴
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:

عزت جمهوری اسلامی ایران مرهون خون پاک شهدا است

عزت جمهوری اسلامی ایران مرهون خون پاک شهدا است
خوزستان - آیت الله حیدری گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی اگر عزت پیدا کرده مرهون خون پاک شهدایی است که در عرصه‌های مختلف برای دفاع از اسلام و انقلاب جانفشانی کردند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری آل کثیر، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، امروز در مراسم تشییع پیکر مطهر  شهید شهریان سگوند بیان داشت: آثار وجودی شهدا را ما حس می‌کنیم و حضور آن‌ها در جامعه و فیوضات و برکات آن‌ها قابل لمس است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری عزت جمهوری اسلامی ایران را مرهون خون پاک شهدا دانست و عنوان داشت: ملت بزرگ ایران اسلامی اگر عزت پیدا کرده مرهون خون پاک شهدایی است که در عرصه‌های مختلف برای دفاع از اسلام و انقلاب جانفشانی کردند.

وی افزود: ملت ایران اسلامی و شهدای ما اجازه ندادند حتی یک وجب از این خاک توسط دشمن تصاحب شود و این افتخار ملت ما است.

این استاد حوزه و دانشگاه، افتخارآفرینی سردار دل‌ها سردار سلیمانی و همه فرزندان این مرز و بوم را مصداق اعتقاد و فداکاری مردم ایران اسلامی برای دفاع از ارزش‌های اسلامی دانست و  ضمن گرامی داشت دهه مبارک فجر گفت: در این دهه باید حماسه‌های شهدای گرانقدر در همه دوران انقلاب برای همگان تشریح و یادآوری شود.

وی ادامه داد: آینده درخشانی را برای انقلاب اسلامی پیش بینی می‌کنیم و مشکلات جامعه هم در سایه وحدت ملی، پیروی از رهبری و تلاش جهادی دولتی جوان و انقلابی حل خواهد شد.

آیت الله حیدری با تجلیل از مقام شامخ شهدای والامقام تصریح کرد: شهدا همواره زنده هستند و پیروی از راه و هدف شهدای گرانقدر سبب سعادت انسان است.

وی امثال شهید شهریان سگوند و شهدای اندیمشک را افتخار عموم مردم ایران اسلامی دانست.

در پایان نماز شهید نیز با حضور آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری زعیم حوزه‌های علمیه استان خوزستان اقامه شد. /۹۴۵۴/
ارسال نظرات