۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۶۷۰۳۵۰
با همکاری آستان قدس رضوی صورت پذیرفت؛

جمع آوری ۵۰۰ بسته معیشتی برای آسیب دیدگان کرونا

جمع آوری ۵۰۰ بسته معیشتی برای آسیب دیدگان کرونا
حجت الاسلام فرطوسی گفت: تعدادی از طلاب با همکاری آستان قدس رضوی در حال جمع آوری ۵۰۰ بسته معیشتی برای کمک رسانی به خانواده‌های متضرر از بیماری کرونا هستند.
حجت‌الاسلام مصطفی فرطوسی، مسؤول واحد رسانه مدرسه علمیه الغدیر اهواز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، در رابطه با حضور و فعالیت طلاب و گروه جهادی مدرسه علمیه الغدیر از آغاز انتشار ویروس کرونا بیان داشت: طلاب و گروه‌های جهادی مدرسه علمیه الغدیر در سه الی چهار مرحله به تهیه بسته‌های معیشتی برای کمک به نیازمندان استان پرداختند.

 مسؤول واحد رسانه حوزه علمیه الغدیر در خصوص کمک رسانی گروه‌های جهادی این مدرسه علمیه به برخی مناطق خوزستان عنوان داشت: آیت الله حیدری، مسؤول حوزه علمیه الغدیر به همراه گروه‌های جهادی از برخی نقاط حادثه دیده از سیل اهواز و بندر امام بازدید کردند و قرار است خدمات لازم برای کمک رسانی ارائه شود.

حجت الاسلام فرطوسی با اشاره به اعزام طلاب به جهت خدمت رسانی به بیماران و کمک به کادر درمان اظهار داشت: ۸ نفر از طلاب حوزه علمیه الغدیر به صورت داوطلبانه در این زمینه مشغول به خدمت هستند.

وی در خصوص نحوه ساماندهی و اعزام طلاب داوطلب افزود: پس از برگزاری جلسه با مسؤولان مربوطه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، بسیج طلاب حوزه علمیه استان خوزستان، معاونت تبلیغ و گروه‌های جهادی ضمن اطلاع رسانی و اعلام آمادگی از سوی برخی طلاب اعزام آن‌ها به مناطق مورد نظر صورت گرفت.

مسؤول واحد رسانه حوزه علمیه الغدیر با اشاره به سایر فعالیت‌های این مدرسه ادامه داد: تعدادی از طلاب با همکاری آستان قدس رضوی در حال جمع آوری ۵۰۰ بسته معیشتی برای کمک رسانی به خانواده‌های متضرر از بیماری کرونا هستند، همچنین به همت خیرین استان  ۷ عدد بخاری برای کمک به خانواده‌های نیازمند تهیه شده است.

حجت الاسلام فرطوسی در رابطه با فعالیت حوزه علمیه الغدیر در منطقه غیزانیه گفت: افزون بر بسته‌های معیشتی حدود ۲۰۰ گونی آرد توسط گروه جهادی تهیه و به این منطقه ارسال شد. /۹۴۵۴/
ارسال نظرات