۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۶۷۳۵۵۱
سردار گنجعلی:

پنجمین یادواره شهدای مدافع حرم استان قم برگزار می‌شود

پنجمین یادواره شهدای مدافع حرم استان قم برگزار می‌شود
فرمانده لشگر ۱۷ علی ابن ابیطالب گفت: پنجمین یادواره شهدای مدافع حرم استان قم، همزمان با عملیات شکست حصر شهرک‌های نبل و الزهرای سوریه برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، سردار اسدالله گنجعلی رئیس ستاد بزرگداشت شهدای مدافع حرم استان قم در نشست خبری پنجمین یادواره شهدای مدافع حرم استان با اصحاب رسانه که پیش از ظهر امروز در ساختمان شهید ماهرخ برگزار شد، گفت: این یادواره با حضور مسئولان کشوری و لشکری و با حضور خانواده شهدای فاطمیون، زینبیون و با یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و مجاهد شهید ابومهدی المهندس روز دوشنبه ۱۳ بهمن  پس از فریضه مغرب و عشا در سالن شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار می‌شود.

سردار گنجعلی حضور رزمندگان عملیات آزاد سازی نبل و الزهرا و قدردانی از خانواده شهدای مدافع حرم تیپ زینبیون و فاطمیون را از برنامه‌های این یادواره عنوان کرد و افزود: ۱۲ برنامه مجازی نیز با همکاری آموزش و پرورش استان قم برای گرامیداشت این یادواره برنامه ریزی شده است.

رئیس ستاد بزرگداشت شهدای مدافع حرم استان قم، تشریح چگونگی و دستاورد‌های این عملیات در قالب برنامه تلویزیونی را از دیگر برنامه‌های این ستاد عنوان کرد.

شایان ذکر است در پایان این نشست از پوستر پنجمین یادواره شهدای مدافع حرم استان قم رونمایی شد.

عملیات شکست حصر شهرک‌های شیعه نشین نبل و الزهرا در ۱۳ بهمن ۹۴ به دست رزمندگان لشگر ۱۷ عملیاتی امام علی ابن ابیطالب (ع) و تیپ‌های فاطمیون و زینبیون رقم خورد که باعث آزاد سازی ۷۴ هزار شیعه نشین این منطقه از دست داعش شد./998/د101/ف

ارسال نظرات