۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۶۷۳۵۵۲
در نشستی خبری تشریح شد؛

جزئیاتی از همایش «بازاندیشی آرای استاد مطهری در مواجهه با مسائل امروز»

جزئیاتی از همایش «بازاندیشی آرای استاد مطهری در مواجهه با مسائل امروز»
نشست خبری همایش بین‌المللی «بازاندیشی آرای استاد مطهری در مواجهه با مسائل امروز» در مجمع عالی حکمت اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، نشست خبری همایش بین المللی «بازاندیشی آرای استاد مطهری در مواجهه با مسائل امروز» با حضور محمد باقر خراسانی دبیر اجرایی همایش و حجت الاسلام مهدوی راد دبیر علمی همایش پیش از ظهر امروز در مجمع عالی حکمت اسلامی برگزار شد.

محمد باقر خراسانی مدیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی و دبیر اجرایی همایش با اشاره به تعویق همایش گفت: این همایش قرار بود که در سالگرد شهادت استاد مطهری برگزار شود اما شرایط کرونایی مانع شد و ابتدا قرار بود در خردادماه برگزار شود که با ادامه دار شدن شرایط کرونایی به بهمن ماه موکول شد و در نهایت تاریخ 13 تا 15 بهمن ماه برای برگزاری همایش تعیین شد.

دبیر اجرایی همایش اظهار داشت: تا کنون 160 چکیده مقاله به دبیرخانه همایش رسیده که این مقالات به زبان های فارسی، عربی و انگلیسی است و اندیشمندان از 22 کشور برای شرکت در این همایش دست به قلم شده اند و ما شاهد ارسال مقالات از کشورهایی نظیر الجزایر، هند، عربستان، کوبا، پاکستان، لهستان و دیگر کشورها هستیم.

وی بیان داشت: سخنران اصلی افتتاحیه همایش حضرت آیت الله جوادی آملی خواهد بود و در کنار ایشان از سخنرانی پروفسور فون استوش از آلمان و دکتر ادریس هانی از مراکش بهره خواهیم برد.

خراسانی افزود: همایش به صورت مجازی برگزار می شود و در هر سه روز همایش پخش عربی خواهیم داشت و در بخش عربی بیش از 20 عرب زبان به ارائه مقالات خود می پردازند و در مجموع 40 شخصیت،‌آثار خود را ارائه خواهند داد.

مدیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی بیان داشت: ما در مقالات رسیده، شاهدیم که موضوعات روز و مسائلی نظیر موضوعات اقتصادی، حکومت و حقوق بشر در آن ها مطرح شده است.

خراسانی گفت: در اجرای همایش مشکلات اقتصادی همواره مد نظر ما بوده است و تلاش کردیم تا همایش با حداقل هزینه برگزار شود و همکاری مراکز مختلف نیز در کاهش هزینه ها بسیار تأثیرگذار است.

وی ابراز داشت: دست اندرکاران دانشگاه مجازی المصطفی(ص) برای آماده سازی همایش زحمات زیادی را متحمل شدند و پخش مجازی فارسی از دانشگاه مجازی المصطفی(ص) و پخش عربی و انگلیسی از مجمع عالی حکمت صورت خواهد گرفت و علاقه مندان برای کسب گواهینامه حضور در همایش می توانند با ارسال عدد 3 به سرشماره 1000404404 لینک  پخش آنلاین را لینک ثبت نام را دریافت کنند.

وی افزود: شرکت در همایش برای عموم آزاد است و افراد می توانند برای شرکت در همایش از طریق آدرس tv.mou.ir  اقدام کنند و یا با ارسال عدد 2 به سرشماره 1000404404 لینک پخش زنده ر در یافت کنند./1399/پ202/ف

ارسال نظرات