۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۶۷۳۵۵۸
همگام با انقلاب؛

حاکمیت دولت جوان و انقلابی کشور را در مسیر پیشرفت و توسعه قرار می دهد

حاکمیت دولت جوان و انقلابی کشور را در مسیر پیشرفت و توسعه قرار می دهد
آیت الله حیدری با بیان اینکه آینده روشنی برای نظام اسلامی پیش بینی می‌شود، گفت: نظام ایران برخلاف توطئه های داخلی و خارجی در مسیر ارزش‌های خود حرکت می‌کند.

آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و بین المللی پرداخت و گفت: رهاوردها و دستاوردهای انقلاب اسلامی غیرقابل شمارش است و پیروزی انقلاب از مصادیق بارز نعمت های الهی برای ملت ایران است.

آیت الله حیدری بیان کرد: انقلاب اسلامی از منظر سیاسی تحول عظیمی در ایران ایجاد کرد که در طول تاریخ بی نظیر بوده است و ملتی که سالیانی طولانی اسیر پادشاهان مستبد و مستکبر بود، رهایی و نجات پیدا کرد و به استقلال و خودکفایی رسید.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان گفت: رژیم شاهنشاهی جلوی استعدادها و درخشش مردم و جوانان را گرفته بود؛ اما با پیروزی انقلاب اسلامی ملت و جامعه در مسیر پیشرفت و توسعه حرکت کردند.

وی با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی، نظام پوسیده و وابسته به اجنبی رژیم شاهنشاهی برداشته شد، ابراز کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی، نظام نوپا بر اساس تفکر اسلامی و مردم نهاد پایه گذاری و زیرساخت های نظام و حکومت اسلامی بر اساس حاکمیت ولایت فقیه تنظیم و اجرایی شد.

آیت الله حیدری با بیان اینکه انقلاب اسلامی چهار دهه را با سربلندی پشت سر گذاشته است، افزود: در زمان رژیم شاهنشاهی ایران از اقتصادی مریض و متکی بر نفت و بیگانگان بود، اما بعد از انقلاب زیرساخت های مناسب اقتصادی و صنعتی برای کشور ایجاد شده است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان ابراز داشت: اگر تحریم ها و فشارهای بیگانگان و همچنین برخی سوء مدیریت های مسؤولان وجود نداشت، امروز اقتصاد ایران به شکوفایی مناسبی دست پیدا کرده بود؛ از این رو امیدواریم با حاکمیت دولت جوان و انقلابی حفره ها و چالش های مدیریتی کمرنگ شود و نظام اسلامی ایران در مسیر پیشرفت و توسعه گام های اساسی بردارد.

وی با اشاره به دستاوردهای بین‌المللی انقلاب اسلامی تصریح کرد: قبل از انقلاب، جهان به اردوگاه شرق و غرب تبدیل شده بود و برای جوامع اسلامی هیچ ارزشی قائل نبودند؛ اما با پیروزی انقلاب اسلامی، اردوگاه شرق دچار فروپاشی شد و اردوگاه غرب نیز در مسیر افول قرار گرفته است.

آیت الله حیدری با اشاره به نقش انقلاب اسلامی ایران در بیداری جهان اسلام اظهار داشت: رژیم صهیونیستی خود را قدرت برتر منطقه می پنداشت، اما اکنون خود را با دیوار حائل محدود کرده است و همچنین کشورها و جوامع بسیاری که رژیم های آنها به آمریکا و اسرائیل وابسته بودند؛ به برکت و الگوگیری از انقلاب اسلامی دچار فروپاشی شدند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان ابراز کرد: هرچند حفره ها و کاستی هایی در نظام اسلامی وجود دارد و هنوز نظام به تمام اهداف سیاسی و اقتصادی نظام اسلامی نرسیده است؛ اما انقلاب اسلامی ایران برخلاف توطئه چینی­ ها و دسیسه­ های داخلی و خارجی در مسیر آرمان­‌ها و ارزش‌­های خود حرکت می‌­کند و آینده روشنی برای نظام اسلامی پیش بینی می شود.

وی با اشاره به نقش محوری مراجع عظام تقلید و علما در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: همان گونه که حدوث و ایجاد انقلاب اسلامی بدون حضور فعال و مقتدرانه علما و مراجع عظام ممکن نبود؛ تداوم و استمرار انقلاب نیز مبتنی بر حضور عالمانه علما و طلاب در تمام صحنه ها و اتفاقات حساس نظام اسلامی است./998/ت302/ب1

ارسال نظرات