۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۶۷۳۶۱۵
همگام با انقلاب؛

مسؤولان تلاش کنند مردم در گام دوم انقلاب طعم عدالت و رفاه را بچشند

مسؤولان تلاش کنند مردم در گام دوم انقلاب طعم عدالت و رفاه را بچشند
حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی با بیان اینکه اکنون هیمنه استکبار جهانی درهم شکسته شده است، گفت: نظام اسلامی ایران، شعار‌های اصلی انقلاب را حفظ و استمرار بخشیده است.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی خراسانی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، به شرح شاخص ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران پرداخت و گفت: انقلاب شکوهمند ایران با زعامت امام خمینی(ره) و همگامی مراجع عظام تقلید، علما و طلاب و تمام اقشار مردم به پیروزی رسید و نظام اسلامی ایران در طول چهل و دو سال به دستاوردهای بزرگی دست پیدا کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی ابراز داشت: نظام اسلامی ایران برخلاف توطئه های بدخواهان داخلی و خارجی، شعارهای اصلی انقلاب یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را حفظ و استمرار بخشیده است.

وی نظام اسلامی ایران را مستقل ترین کشور در جهان توصیف و ابراز کرد: کشور ما به آزادی از یوق ستمگران، باج گیران و مستکبران جهان دست پیدا کرده و همچنین مشی و روش چهل و دو ساله نظام اسلامی ایران بر اساس قوانین و دستورات اسلام مقدس بنا شده است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی سبب ایجاد بیداری در ملت ها و جوامع بشری شده است، گفت: بسیاری کشورها با الگوگیری از انقلاب اسلامی در برابر قدرت های جهان ایستادگی کردند و همچنین جبهه مقاومت در منطقه شکل گرفته است.

 وی با بیان اینکه اکنون تمامیت ارضی، هویت و همینه رعب آور استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا در هم شکسته شده است، افزود: با موضع گیرهای صریح امام راحل و رهبر معظم انقلاب در برابر استکبار جهانی، ملت­ های مستعضف جهان بدین خودباوری رسیدند که می توانند در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه اقتصادی، خاطرنشان کرد: نظام اسلامی ایران در عرصه های مختلف اقتصادی و اجتماعی به پیشرفت و توسعه مناسبی رسیده و این امر بر فردی پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه سیاست های کلان نظام اسلامی توسط رهبر انقلاب ترسیم می شود، گفت: باید مسؤولان با همدلی و احساس دلسوزی در مسیر ارزش ها و آرمان ها گام بردارند و آنها در گام دوم انقلاب تلاش کنند که چهره و طعم شیرین عدالت را به مردم نشان دهند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه تحقق و اجرای عدالت اجتماعی سبب رضایتمندی فراگیر مردم خواهد شد، افزود: مردم و ملت اسلامی همواره پایبند به آرمان های انقلاب اسلامی هستند؛ از این رو باید مسؤولان با جدیت و تلاش بیشتر، عدالت اجتماعی و اقتصادی را در جامعه اجرایی کنند./998/ت302/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
راه قدس از کربلا
United States
۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۷
رئیس دولت جوان حزب اللهی، کسی باید باشد که هم دارای نشاط کار باشد، هم معتقد به تغییر انقلابی، و هم دارای تجربه برای موفقیت در تراز ریاست جمهوری. او می تواند چهل ساله باشد؛ یا هم سن شهید سلیمانی که هنگام شهادت ۶۴ ساله بود.
0
0