۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۶۷۰۰۶۹
فقیه بصیر؛

عمل انقلابی و ثبات قدم در مسیر نظام اسلامی ویژگی آیت الله یزدی بود

عمل انقلابی و ثبات قدم در مسیر نظام اسلامی ویژگی آیت الله یزدی بود
نماینده مجلس خبرگان با بیان اینکه آیت الله یزدی همواره در صراط و مسیر انقلاب ثابت قدم بود، گفت: آیت الله یزدی آنچه را که وظیفه تشخیص می‌داد به طور انقلابی عمل می‌کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی خراسانی، نماینده مجلس خبرگان رهبری در گفت­‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، ضمن تسلیت ارتحال آیت الله یزدی، با بیان این که آن مرحوم عالمی مجاهد، خدوم و رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بود، گفت: آیت الله یزدی شخصیت شناخته شده حوزه و انقلاب و یکی از یاران، شاگردان و حامیان امام راحل بود.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه آیت الله یزدی جزء پیشگامان روحانیت در نهضت انقلاب بود، ابراز کرد: ایشان از مدافعان مخلص و دلسوز رهبر معظم انقلاب و از چهره های شاخص حوزوی و انقلابی بود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی ابراز کرد: آیت الله یزدی از آغاز نهضت انقلاب و در تمام مراحل فراز و فرودهای کشور، امامین انقلاب را همراهی و حمایت کرد.

وی با بیان اینکه آیت الله یزدی همواره در صراط و مسیر انقلاب ثابت قدم بود، گفت: بنده از برخی مراجع عظام تقلید شنیدم که بیان کردند؛ در صداقت و دیانت آیت الله یزدی شکی نداریم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی بیان کرد: آیت الله یزدی آنچه را که وظیفه خود تشخیص می داد به طور انقلابی عمل می کرد و در این مسیر تا آخر ایستادگی کرد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: آیت الله یزدی یک چهره انقلابی واقعی در حوزه علمیه بود و امیدوارم خداوند متعال اجر و پاداش مجاهدت های این عالم مجاهد را رضوان و غفران، حشر و نشر با اهل بیت(ع) و شهدا و امامین انقلاب قرار دهد./998/ت302/ب1

ارسال نظرات