۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۶۷۳۶۲۱
حجت الاسلام آزادی خواه:

در دهه فجر ذلت سفاک‌ترین عنصر زمین یعنی ترامپ را دیدیم

در دهه فجر ذلت سفاک‌ترین عنصر زمین یعنی ترامپ را دیدیم
نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: خدا را شاکریم که در دهه فجر سال جاری ذلت سفاک‌ترین عنصر در حال فعلی زمین یعنی ترامپ قمارباز را دیدیم.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام احد آزادی خواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، امروز در جلسه علنی مجلس اظهار داشت: خدا را شاکریم که در دهه فجر سال جاری، ذلت سفاک‌ترین عنصر در حال فعلی زمین یعنی ترامپ قمارباز را دیدیم که عامل شهادت حاج قاسم سلیمانی بود؛ این موضوع یکبار دیگر ثابت کرد که خون شهید همواره می‌جوشد.

وی در جریان ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد طرح یک فوریتی اصلاح ماده الحاقی به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش، اظهار داشت: آموزش‌دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی باید بتوانند در آزمون شرکت کنند و هیچ زوری در سوادآموزی افراد وجود ندارد و نباید اینگونه به این موضوع بنگریم.

نماینده مردم ملایر در مجلس تصریح کرد: باید در آخرت بتوانیم پاسخ مربی‌ای که برای سوادآموزی اعلام آمادگی کرده و به روستاهای مختلف می‌رود ولی فقط یک نفر پاسخ او را می‌دهد، بدهیم.

ارسال نظرات