۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵
کد خبر: ۶۷۳۶۷۶
از سوی نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران صورت گرفت؛

اعلام یک روز عزای عمومی در پی رحلت آیت الله نظری در مازندران

اعلام یک روز عزای عمومی در پی رحلت آیت الله نظری در مازندران
مازندران - نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران در پیام مشترکی ضمن تسلیت رحلت آیت الله نظری خادم الشریعه، یک روز عزای عمومی در استان اعلام کردند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لایینی و احمد حسین زادگان، با صدور پیامی؛ رحلت عالم پارسا و مجاهد، روحانی انقلابی و یار صدیق امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، زنده یاد آیت الله حاج شیخ عبدالله نظری خادم الشریعه را تسلیت گفتند و به این مناسبت یک روز عزای عمومی اعلام کردند. ‎

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

رحلت جانگداز عالم مجاهد، انقلابی، وارسته و از مریدان و یاران صدیق حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی)، زنده یاد آیت الله حاج شیخ عبدالله نظری خادم الشریعه، موجب تاثر و اندوه فراوان اینجانبان و مردم مومن، دیندار و ولایتمدار مازندران گردید.

آن عالم و روحانی متقی و فقیه پارسا که از دیرباز برای هدایت مومنین و ترویج دین و شریعت مبین اسلام، با دعوت و اقبال مومنین؛ رحل اقامت در شهرستان ساری افکند، از دیرباز با جذب در شخصیت حضرت امام خمینی (ره) به صف انقلابیون مبارز بر علیه رژیم ستمشاهی پیوست و خود نیز به عنوان یکی از پایه گذاران نهضت امام راحل برای پیروزی انقلاب اسلامی در مازندران، مجاهدت‌های وافر نمود و پس از پیروزی انقلاب نیز به عنوان یار صدیق امام و رهبری دین خود را در این راه ادا کرد و در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر، دعوت حضرت حق را لبیک گفت و به مراد خود پیوست.
 
از حلقه‌های درس و بحث و ترویج شریعت محمدی (ص) تا مبارزات مجاهدانه بر علیه طاغوت تا دوران دفاع مقدس، یاد و خاطره آن مرد وارسته و همراه مردم همواره در یاد‌ها و خاطره‌ها ثبت و ضبط خواهد ماند.
 
اینجانبان با اندوه فراوان، رحلت جانسوز روحانی ربانی و عالم متقی، آیت الله حاج شیخ عبدالله نظری خادم الشریعه را به محضر علماء، روحانیون و طلاب علوم دینی استان، مردم مومن و ولایتمدار مازندران، از جمله ارادتمندان آن سعید فقید و بیت شریف و معزی تسلیت عرض می‌نماییم و از درگاه خداوند قادر متعال، برای آن رحیل راه حق، علو درجات و رضوان الهی و برای بازماندگان، صبر جمیل و اجر جزیل مسالت داریم و بدینوسیله در غم هجران آن سالک الی الله، روز دوشنبه، سیزدهم بهمن را در استان مازندران عزای عمومی اعلام می‌نماییم./950/د102/ب1
ارسال نظرات