۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۶۷۳۶۷۷
یکشنبه شب صورت گرفت؛

وداع مردم سوادکوه با پیکر آیت الله نظری خادم الشریعه

وداع مردم سوادکوه با پیکر آیت الله نظری خادم الشریعه
مازندران - مردم شهرستان سوادکوه، یکشنبه شب با پیکر عالمی وداع کردند که نخستین بار نام امام خمینی(ره) را از زبان این عالم مجاهد و انقلابی شنیدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، مردم شهرستان سوادکوه، یک شنبه شب با پیکر عالمی وداع کردند که نخستین بار نام امام خمینی(ره) را از زبان این عالم مجاهد و انقلابی شنیدند.

بر اساس این گزارش، پیکر آیت الله نظری خادم الشریعه عصر یک شنبه در میان غم و اندوه فراوان مردم زادگاهش سوادکوه به زیراب رسید و با استقبال مردم این شهر به صورت خودرویی تا امامزاده ابوطالب(ع) تشییع شد.

این گزارش می افزاید؛ این عالم زاهد و مجاهد از سن نه سالگی در منطقه سوادکوه ملبس به لباس شریف روحانیت و مشغول تبلیغ شریعت بوده است و در جریان انقلاب اسلامی علاوه بر مرکز استان در انسجام عشایر سوادکوه نقش به سزایی را ایفا کرد.

بر اساس این گزارش؛ آیت الله نظری خادم الشریعه(ره) که روزی پیام همراهی مردم و عشایر سوادکوه را تا نوفل لوشاتو به محضر بنیانگذر کبیر انقلاب اسلامی رساند در روزی که خود از مسافران پرواز انقلاب بود دعوت حق را لبیک گفت و به سوی معبود خود شتافت.

بر اساس این گزارش، ارتباط تنگاتنگ این عالم ربانی با مردم سوادکوه در همه ادوار قبل و بعد انقلاب همچنین دوران دفاع مقدس، محبت ویژه ای را از ایشان در دل های مردم سوادکوه نهادینه کرده است.

این گزارش می افزاید؛ طبقات مختلف مردم سوادکوه دوشنبه شب برای وداع با پیکر مطهر این عالم وارسته با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در صحن امامزاده ابوطالب(ع) حضور بهم رسانده و ارادت خویش را به مقام شامخ فقاهت نشان دادند./950/

ارسال نظرات