۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۶۷۳۶۸۵
حجت الاسلام عزت زمانی مطرح کرد؛

لزوم ساماندهی مبلغین و روحانیون از سوی دفتر تبلیغات اسلامی

لزوم ساماندهی مبلغین و روحانیون از سوی دفتر تبلیغات اسلامی
خوزستان - حجت الاسلام عزت زمانی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان تنها شبکه تبلیغی وابسته به دستگاه‌های ملی باید حوزه سازماندهی روحانیت و مبلغین را بر عهده بگیرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام عزت زمانی، معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی در سفر به خوزستان و دیدار با اقشار و گروه‌های مرتبط با سازمان تبلیغات اسلامی، در نشستی با مدیران حوزه علمیه، ضمن تأکید بر اهمیت فعالیت‌های جهادی جامعه روحانیت اظهار داشت: همه مدیران موظفند در تمام استان و بلکه کشور، هر آنچه که از سخت افزار و ظرفیت‌های مورد نیاز در دسترس دارند، از جمله دارالقرآن‌ها و سالن‌های اجتماعات در اختیار گروه‌های جهادی قرار دهند که  به لطف خدا در خوزستان به همت مدیر کل تبلیغات اسلامی، شاهد ساخت و تجهیز امکانات سخت افزاری بسیار خوبی بوده ایم.

وی به تأثیر تعاملات سازنده سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه‌های علمیه در بهره برداری از ظرفیت‌های موجود اشاره کرد و گفت: به میزان ارتباطی که میان سازمان تبلیغات اسلامی با مدیران حوزه‌های علمیه برقرار باشد، بهره برداری از ظرفیت‌های موجود صورت خواهد گرفت که بحمدالله در استان خوزستان اتصال فکری بسیار خوبی در این زمینه وجود دارد.

معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی در ادامه تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان تنها شبکه تبلیغی که وابسته به دستگاه‌های ملی هم هست باید بتواند حوزه سازماندهی روحانیت و مبلغین را بر عهده بگیرد.

حجت الاسلام عزت زمانی با بیان این مطلب که «سازمان تبلیغات اسلامی، نهاد سازمان دهنده تبلیغ است» افزود: سازمان تبلیغات اسلامی باید تمام تلاش خود را به قدر بضاعت و توان آن مجموعه در این جهت به کار گیرد که در این راستا، هم شبکه‌های تبلیغی روحانیت باید شکل بگیرد و هم پشتیبانی‌هایی که در حوزه سازماندهی و محتوا لازم است انجام شودو تمام بضاعتش در اختیار روحانیت قرار گیرد.

معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی اذعان داشت: سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان تنها دستگاه حوزوی حاضر در نظامات دولتی باید خط نگه دار عرصه دین باشد.

این مقام فرهنگی در پایان خاطرنشان کرد: الحمدالله حوزه‌های علمیه و روحانیت با ظرفیت مردمی که در اختیار دارند و کسوت مقدسی که در آن قرار دارد توانسته دل‌های مردم را جذب کند و باید کمک کنیم این اتفاق مبارک روز به روز تقویت شود./۹۴۵۴/د102/ب1
ارسال نظرات