۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۱
کد خبر: ۶۷۲۹۲۲

اعتبارات خوزستان باید به اندازه مابقی استان ها لحاظ گردد

اعتبارات خوزستان باید به اندازه مابقی استان ها لحاظ گردد
حجت الاسلام روستا آزاد گفت: خوزستان به عنوان یک نمایندگی ویژه در اعزام های عمومی از لحاظ اعتبارات به بقیه استان ها برسد، چرا که مابقی استان ها به وسعت خوزستان نیستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سعید روستا آزاد، معاون فرهنگی، تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، در جلسه شورای مدیران نمایندگی خوزستان در خصوص کم شدن برخی اعتبارات عنوان کرد: در دوره های نقد وهابیت اگر هزینه هایی باشد با تایید مدیر اداره آموزش های کاربردی پرداخت خواهند شد.

وی افزود: تمام تلاش ما این است که نمایندگی خوزستان به عنوان یک نمایندگی ویژه در اعزام های عمومی از لحاظ اعتبارات دیده شود.

حجت الاسلام و المسلمین روستا آزاد به جهت حمایت از سایت های تبلیغ در فضای مجازی خاطر نشان کرد: گزارشی در خصوص سایت الامیر و بیان برای حمایت آماده گردد تا بعد از بررسی حمایتی صورت گیرد.

معاون فرهنگی، تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم خاطر نشان کرد: ارتباط نمایندگی خوزستان با مرکز باید گسترده تر شود تا بتوانیم مشکلات را حل کرده و شاهد پیشرفت های بیشتری باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین علی نژاد در سخنانی گزارشی از فعالیت ها ارائه کردند و باتوجه به مصوبه هیئت امنای دفتر تبلیغات اسلامی در خصوص نمایندگی ویژه شدن خوزستان، خواستار اقدام عملیاتی و فوری در این زمینه شد.

وی افزود: طرح معراج یکی از طرح های بسیار موفق استان خوزستان در تبلیغ است که لازم است از سوی دفتر به شکل ویژه حمایت گردد.

ریاست دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان بیان داشت: باتوجه به شرایط خاص خوزستان ضروری است بسیاری از روال‌های اداری و فرآیند‌ها تسهیل گردد. /۹۴۵۴/
ارسال نظرات